........ no i tak się porobiło iż został mi ten rowerek do zrobienia, bo potencjalny klient na niego zrezygnował, bo jednak stać go na dołożenie kasy i zakupi nowy z saloonu.
Oczywiście nie neguje, zalecam nawet, jak ktoś jest bardziej zamożny, choć nie ukrywam iż starsze rowerki firmowe mają jednak w sobie to coś ci się już nie wrati, no i koszty są sporo mniejsze.
Ten rowerek stanie na kolach ale niestety bez amorka, bo jak widzieliśmy w wcześniejszym poście amor się rozłożył na części sam.









Dostanie sztywny widelec na a-heada, alu mostek i alu kierownice, stalowy mostek i kiera ważyły chyba z pół tony, więc reasumując wraz z widelcem oszczędziłem sporo na wadze.
Koła oryginalne są w dobrej kondycji, napęd ... i tutaj kończę składać bo dostał dobrą korbę, pakiet, łańcuch, wolnobieg, przerzutka nowa przód, a natomiast przerzutkę tył staram się szukać po kartonach coś co by pasowało w epoce, choć nie łatwo bo coraz mniej mam takich części .
Rama... została dokładnie oczyszczona , przepłukana, mufa supportowa odpicowana, nie ma tam rdzy stałej.
Jest ładniutka, bez uszkodzeń , minimalne otarcia użytkowe.
Jak już pisałem rowerek robię na odsprzedaż, rozmiar 16" na osobę ok 165-170 wzrostu....
Wczoraj późnym wieczorem rower dostał olinkowanie hamulców i przerzutek, całość pod kolor roweru niebiesko, czarno białe - będzie oryginalnie ładne.







Z dzisiaj środa, niestety tylne koło nowe szprychy i nyple i zrobione nówka, nyple w starym się zapiekły, ale już zmontowane rano, teraz centra.



Rura sterowa zostanie docięta dopiero jak klient potencjalny sprawdzi sobie wysokość kierownicy, zamontowana zostanie także gwiazdka i kapa sterów.
Następny post będzie już galerią końcową, sprawdzę jeszcze jak jeździ no i brać.
Zapraszam na serwis.
Można wcześniej rezerwować terminy na telefon.
Szybki serwis na bieżąco 8-24h.
Spike😎
Sklep i serwis rowerowy