
Samsung jako pierwszy stworzył kategorię telewizorów Lifestyle, a The Frame stał się jej ikoną. Ten model jest też najchętniej wybieranym telewizorem lifestyle’owym.
To model, który Polacy pokochali za unikalny design, bogactwo funkcji i najwyższą jakość. Ceniony jest nie tylko przez designerów i architektów, ale także przez miłośników piękna i bogatej funkcjonalności, którzy szukają telewizora innego niż wszystkie.
The Frame, obecny na rynku od 2017 roku, nieustannie staje się bogatszy w nowe działa sztuki i funkcje, odpowiadając na rosnące oczekiwania użytkowników.
The Frame to wyjątkowy telewizor, który łączy doskonałą jakość obrazu z pięknym wzornictwem, dzięki czemu komponuje się z każdym wnętrzem. Cechuje go wiele możliwości personalizacji, co sprawia, iż można go z łatwością dopasować do naszych potrzeb.
Można to zaobserwować chociażby przy szerokim wyborze przekątnych. W 2024 roku zdecydowanie wzrosła sprzedaż The Frame o przekątnej obrazu 32” – o ponad 20% w porównaniu do roku ubiegłego oraz przekątnych 43” i 55” – o ponad 10% w stosunku do 2023 roku. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyły się przekątne o większych rozmiarach, czyli 85”. Może świadczyć o tym, iż widzowie poszukują stylowych telewizorów także do mniejszych pomieszczeń – pokoju dziecięcego, kuchni, pracowni czy pomieszczenia biurowego. Jest to również niezwykle interesująca opcja na drugi telewizor w mieszkaniu. Ponadto, Samsung The Frame z ekranem o przekątnej 32” można powiesić też w pionie, dzięki czemu świetnie nadaje się do wyświetlania plakatów i portretów a także prezentacji reklamowych.
Jak wynika z danych firmy Samsung w ubiegłym roku telewizory The Frame cieszyły się jeszcze większą popularnością niż rok wcześniej. Szacuje się, iż odkąd weszły od sprzedaży, czyli od 2017 roku znalazły już ponad 70 tysięcy nabywców. Najwięcej telewizorów widzowie kupowali kolejno w listopadzie, grudniu i kwietniu.
Mnogość preferencji można zauważyć także przy zakupie ramek do telewizora. W tym przypadku widzowie częściej stawiali na delikatne kolory – czyli jasne drewno i biel. Takie barwy dobrze wpisują się w popularne style wnętrz, takie jak skandynawski, boho czy nowoczesny, które stawiają na lekkość i przestronność.
Model The Frame to nie tylko piękny design i mnogość personalizacji, ale też kilka innych cech, które świadczą o jego unikatowości. Jednym z nich jest Matowa Powłoka Ekranu eliminuje refleksy świetlne, zapewniając komfortowe oglądanie choćby w jasnych, słonecznych pomieszczeniach. W 2024 roku telewizory The Frame otrzymały certyfikat Validated ArtfulColor od PANTONE®1, który potwierdza wyjątkową precyzję odwzorowania kolorów zgodnie z rygorystycznymi standardami Pantone, niezależnie od warunków oświetleniowych.
Kolejnym wyróżnikiem The Frame jest Tryb Sztuka, który pozwala zamienić telewizor w osobistą galerię, prezentującą ulubione obrazy i zdjęcia. Dodatkowo, dzięki sklepowi Art Store2, użytkownicy zyskują dostęp do ponad 2600 dzieł sztuki, w tym klasycznych i nowoczesnych obrazów, a także wyjątkowych fotografii i grafik. Są to prace, które na co dzień można oglądać w galeriach na całym świecie, takich jak: Muzeum Narodowe Prado w Madrycie, Muzeum Albertina w Wiedniu, Muzeum Tate Modern w Londynie, Galeria Uffizi we Florencji, Muzeum Vincenta Van Gogha w Amsterdamie, Państwowe Muzeum Ermitażu w Sankt Petersburgu, Magnum Photos i LUMAS.
Podobnie jak inne telewizory Samsung, The Frame działa na systemie Smart TV Tizen, zapewniając intuicyjną obsługę i szeroki wybór treści rozrywkowych. System Tizen dba również o bezpieczeństwo użytkowników, chroniąc ich prywatność i dane dzięki rozwiązaniu Samsung Knox. The Frame doskonale współgra z urządzeniami audio marki Samsung – można go połączyć z głośnikiem Music Frame lub eleganckimi soundbarami Ultra Slim, tworząc wyjątkowy duet dla jeszcze lepszego doświadczenia dźwiękowego.
Samsung triumfuje na iF Design Awards 2025: 58 nagród, w tym dwie złote
Jeśli artykuł Samsung The Frame – najchętniej kupowany telewizor lifestyle’owy nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.