Samsung Galaxy S24 Ultra ma rabat P13K w Prime Day 2024

ochrona24.info 2 miesięcy temu
Zdjęcie Samsunga Galaxy S24 Ultra Prime Day 2024: Wyjątkowe

To jeden z przykuwających uwagę występów Dzień Premiery 2024 To telefon Samsung Galaxy S24 Ultra objęty rabatem 13 000 P.

To urządzenie marki Samsung jest jednym z najbardziej poszukiwanych urządzeń, ponieważ posiada sztuczną inteligencję.

Samsunga Galaxy S24 Ultra Jest to system operacyjny Android 14, 12 GB pamięci RAM, model z procesorem Snapdragon, ekran o przekątnej 6,8 cala i 256 GB pamięci.

Aby jeszcze bardziej zainteresować Cię tym telefonem, oto kilka funkcji, które możesz zobaczyć i zachęcamy do zakupu Samsunga Galaxy S24 Ultra w dniu Amazon Prime Day 2024

Cena Samsunga Galaxy S24 Ultra w Prime Day 2024

Samsung Galaxy S24 Ultra kosztuje 30 999 dolarów, ale po uwzględnieniu 42% zniżki Prime Day będzie wyceniony na 17 999 funtów.

Funkcje Galaxy

Galaxy S24 Ultra ma nową tytanową obudowę i płaski wyświetlacz o przekątnej 6,8 cala

W połączeniu z największą liczbą megapikseli w telefonie i przetwarzaniem AI, Galaxy S24 Ultra wyznacza branżowe standardy jakości obrazu za każdym razem, gdy zwalniasz migawkę. Dodatkowo nowy silnik ProVisual rozpoznaje obiekty, poprawia tonację kolorów, redukuje szumy i podkreśla szczegóły.

Możesz teraz uzyskać zbliżenia 2x, 3x, 5x, a choćby 10x przy użyciu zoomu optycznego lub cyfrowego.10,13,14 Dodatkowo nowy, potężny Tele OIS jest szerszy niż wcześniej, aby ustabilizować ujęcie i zmniejszyć rozmycie przy zoomie.

Szukaj jak nigdy dotąd dzięki Circle Search. Wystarczy wyśledzić obiekt, aby uzyskać wyniki wyszukiwania Google. To nowy, wizualny sposób na znalezienie tego, czego szukasz.

Dzięki ogromnej pojemności i zwiększonej wydajności energetycznej Ultra Battery zapewnia dodatkowe życie wtedy, gdy ma to największe znaczenie, na przykład podczas epickiej bitwy, na którą się przygotowywałeś.

Tak mówią konsumenci

Samsung Galaxy S24 Ultra otrzymał 4,5 gwiazdki na 5, ma też ofertę Prime Day, więc produkty są dobrej jakości w dobrej cenie.

Konsumenci polecają ten produkt ze względu na jego jakość i jest to doskonałe narzędzie do codziennych czynności.

Aby kupić ten produkt, kliknij ten link

Najbardziej poszukiwani podczas Prime Day 2024

dla niego dzień premiery 2024, Użytkownicy Amazona zaczęli już planować swoje zakupy.

Na szczycie listy znajduje się kategoria odzieży, obuwia i akcesoriów, gdzie, jak wynika z danych Statisty, na temat produktów, które Amerykanie planują kupić, 46% respondentów planuje dokonać zakupów w tym obszarze. Zainteresowanie to można przypisać atrakcyjnym ofertom i różnorodności dostępnych opcji, od marek modowych po artykuły codziennego użytku.

Urządzenia technologiczne, takie jak laptopy, komputery stacjonarne i tablety, również pozostały faworytem – 34% konsumentów dokona zakupu w tej kategorii.

Tuż za nimi plasują się słuchawki i sprzęt kuchenny – 30% respondentów wyraziło zainteresowanie tymi produktami. Kolejną kategorią produktów, która wzbudziła zainteresowanie, są artykuły wyposażenia wnętrz.

Mogą Cię zainteresować: Perfumy męskie Hugo Boss Dark Blue za mniej niż 610 peso

zachowanie konsumenta

Prime Day charakteryzuje się nie tylko ofertami, ale także sposobem, w jaki konsumenci przygotowują się do wydarzenia i uczestniczą w nim. 91% respondentów badania wskazało, iż dokonało już zakupów podczas poprzednich edycji Prime Day, wykazując się dużą lojalnością wobec tej kampanii.

Według tej ankiety 85% użytkowników wyraziło chęć, aby Amazon organizował dwa wydarzenia Prime Day rocznie, co wskazuje na silne poparcie dla większych możliwości oszczędzania.

63% wolało poczekać do Prime Day, aby uzyskać najlepsze oferty, choćby jeżeli produkty były już w sprzedaży przed wydarzeniem, co podkreśla postrzeganie Prime Day jako najlepszego czasu w znalezienie największej sprzedaży.

Efekt pierwszego dnia

Wzrost sprzedaży podczas Prime Day był na przestrzeni lat ogromny. Od momentu powstania w 2015 r. jej globalna sprzedaż znacznie wzrosła, osiągając 12,9 miliarda dolarów w 2023 r.

Kiedy powstał Amazon?

Od momentu powstania 5 lipca 1994 r. Amazonka Ze skromnej księgarni internetowej ewoluowała do niekwestionowanego światowego giganta e-commerce.

Firma, którą założył Jeff Bezos Świętuje 30 lat ciągłych innowacji, ekspansji na nowe rynki i rosnącego wpływu na codzienne życie milionów ludzi na całym świecie.

Może zainteresuje Cię: Przenośny głośnik Bluetooth JBL Flip 6 w kolorze czarnym z 50% rabatem

Za ile Amazon sprzedaje?

Od 2004 roku firma Amazon wykazała ogromny wzrost sprzedaży netto, co odzwierciedla jej ewolucję od małego księgarza do internetowej platformy sprzedaży detalicznej oferującej niemal każdy możliwy produkt.

Według danych Statista w 2023 r. sprzedaż netto wyniosła około 574,68 miliardów dolarów, co oznacza znaczny wzrost z 513,98 miliardów dolarów w 2022 roku. Ciągły wzrost jest świadectwem sukcesu strategii dywersyfikacji firmy Amazon oraz jej umiejętności wprowadzania innowacji i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb rynku.

Przeczytaj także: Oferta Prime Day, której nie można się oprzeć. Wodoodporne okrycia i buty za mniej niż 57 pesos

Roczny dochód netto Amazona od 2004 do 2023 roku:

  • 2004: 6,92 miliarda dolarów
  • 2005: 8,49 miliarda dolarów
  • 2006: 10,71 miliarda dolarów
  • 2007: 14,84 miliarda dolarów
  • 2008: 19,17 miliardów dolarów
  • 2009: 24,51 miliarda dolarów
  • 2010: 34,2 miliarda dolarów
  • 2011: 48,08 miliardów dolarów
  • 2012: 61,09 miliardów dolarów
  • 2013: 74,45 miliarda dolarów
  • 2014: 88,99 miliarda dolarów
  • 2015: 107,01 miliardów dolarów
  • 2016: 135,99 miliardów dolarów
  • 2017: 177,87 miliardów dolarów
  • 2018: 232,89 miliardów dolarów
  • 2019: 280,52 miliarda dolarów
  • 2020: 386,06 miliardów dolarów
  • 2021: 469,82 miliardów dolarów
  • 2022: 513,98 miliardów dolarów
  • 2023: 574,78 miliardów dolarów

Marka Amazon odnotowała niemal wykładniczy wzrost wartości. Z 5,98 miliarda dolarów w 2006 roku wzrośnie do 577 miliardów dolarów w 2024 roku. Wzrost ten odzwierciedla nie tylko ekspansję Amazona w nowe sektory, takie jak przetwarzanie w chmurze i media cyfrowe, ale także jego dominującą pozycję lidera rynku e-commerce.

Globalna sprzedaż Amazon Prime Day w latach 2015–2023

  • 2015: 0,9 miliarda dolarów
  • 2016: 1,52 miliarda dolarów
  • 2017: 2,41 miliarda dolarów
  • 2018: 4,19 miliarda dolarów
  • 2019: 7,16 miliarda dolarów
  • 2020: 10,4 miliarda dolarów
  • 2021: 11,2 miliarda dolarów
  • 2022: 12 miliardów dolarów
  • 2023: 12,9 miliarda dolarów

⇒ Subskrybuj nasze treści w GOOGLE NEWS

Idź do oryginalnego materiału