Ruszyła-kampania-360°-promująca-HUAWEI-WATCH-GT-5-Pro-w-Polsce

in4.pl 1 miesiąc temu

Krótko po globalnej premierze, która odbyła się 19 września w Barcelonie, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 5, podkreślając długo oczekiwany powrót wersji Pro. Działania obejmują spektrum kanałów i narzędzi marketingowych. Do kampanii zostali m.in. zaangażowani znani liderzy opinii, tacy jak Karolina Pisareki#8209;Salla czy Mikołaj Roznerski. Huawei CBG kontynuuje budowanie silnego wizerunku marki i świadomości oferowanych urządzeń, podkreślając elegancki design HUAWEI WATCH GT 5 Pro, który łączy nowoczesne technologie z wyrafinowaną estetyką. Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako stylowych i trwałych, a jednocześnie nowoczesnych technologicznie i o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.

Komentarze (0)

Idź do oryginalnego materiału