Revolut: płatności BLIK dostępne są już u większości użytkowników aplikacji

12 godzin temu

Pod koniec poprzedniego miesiąca Revolut zaczął udostępniać niektórym użytkownikom możliwość płatności BLIK-iem. Wygląda na to, iż na dzień dzisiejszy dostęp do tej funkcji, powinna mieć już zdecydowana większość klientów tego banku. Kiedy usługa zadebiutuje u wszystkich posiadaczy Revoluta?

Popularna usługa w kolejnym banku

Dostęp do BLIK-a mają klienci praktycznie wszystkich polskich banków, a liczba użytkowników aktywnie korzystając z usługi szacowana jest na prawie 17 milionów (dane na koniec II kw. 2024 roku). Decyzja Revoluta związana z wdrożeniem tego jakże popularnego rozwiązania jest w tym przypadku niewątpliwie kluczowa.

Cieszymy się, iż BLIK dołączył do metod płatności w Polsce takich jak Apple Pay, Google Pay i jednorazowych kart wirtualnych Revolut, z których korzystają na co dzień nasi klienci. Chcemy aby nasza globalna oferta zawierała w sobie również cenione i powszechnie używane lokalne rozwiązania – takie jak BLIK. Transakcje przy pomocy 6-cyfrowego kodu BLIK stają się dostępne dla ponad 4 milionów klientów w Polsce. Aby z nich skorzystać, należy zaktualizować i otworzyć aplikację Revolut, wybrać polską walutę, skierować się do sekcji BLIK i wygenerować kod” – powiedział Michał Szczotka, manager ds. alternatywnych metod płatności w Revolut.

Revolut – ekran główny / Źródło: wł.
Revolut – płatność BLIK-iem. / Źródło: wł.

Nie można przejść obojętnie obok faktu, iż popularność BLIK-a w naszym kraju jest ogromna. Za jego pomocą zapłacimy w sklepach internetowych, stacjonarnych, czy chociażby wypłacimy gotówkę z bankomatów. Standard ten jest na tyle rozpowszechniony, iż niektóre zagraniczne e-commerce’y zaczęły również wprowadzać możliwość płatności dzięki właśnie tej usługi.

To dla nas istotny moment – BLIK jest dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Cieszymy się, iż od dziś z najpopularniejszej w Polsce metody płatności, jaką jest BLIK, mogą korzystać klienci Revolut” – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, Prezes, Polski Standard Płatności (BLIK).

Nie mam jeszcze BLIK-a w Revolucie. Co zrobić?

Zgodnie z informacją podaną przez Revolut Bank UAB, większość klientów powinna mieć możliwość korzystania z BLIK-a już od dzisiaj tj. 18.11.2024. Natomiast wszyscy użytkownicy będą mieć dostęp do funkcjonalności maksymalnie za 2-3 tygodnie. BLIK w aplikacji Revolut jest wdrażany stopniowo.

Jak korzystać z BLIK-a w Revolut?

  • Zaktualizuj aplikację Revolut do najnowszej wersji
  • Kliknij w ikonę BLIK na głównym ekranie (wygeneruj kod)
  • 6-cyfrowy kod wpisz np. w sklepie internetowym (strona płatności) , w terminalu POS lub bankomacie
  • Potwierdź transakcję w telefonie

Więcej na temat usługi można znaleźć w poniższym artykule:

Uzupełnienie: Mały test BLIK-a w aplikacji Revolut. Na to warto zwrócić uwagę

Regulamin usługi BLIK znajduje się w tym miejscu.

Źródło: informacja prasowa, zdjęcie otwierające: Revolut.com

bankowośćBlikpłatnościRevolut
Idź do oryginalnego materiału