W październiku platforma streamingowa TVP VOD odnotowała najlepsze wyniki od 2022 r. pod względem liczby użytkowników, odtworzeń wideo, aktywnych subskrypcji, a także transakcji w modelu TVVOD.
TVP VOD to największa w polskim internecie biblioteka telewizyjnych programów. Jej oferta nieustannie się powiększa i stanowi konkurencję dla innych platform streamingowych, co prezentują statystyki. W październiku TVP VOD zanotował najlepszy od 2 lat wynik pod względem liczby użytkowników oraz odtworzeń wideo. Największe wzrosty zanotowały aplikacje Smart TV i Android TV i sięgały choćby 79%.
Wśród najpopularniejszych tytułów znalazły się m.in.: nowości jesiennej ramówki Telewizji Polskiej: „Profilerka”, „Krucjata” oraz „Gra z Cieniem”.
Październik przyniósł także rekordową liczbę aktywnych subskrypcji oraz transakcji w modelu TVOD. Największym zainteresowaniem cieszyły się filmy: „Chłopi”, „Biała odwaga” oraz „Mikołajek”.
Dużą popularnością na TVP VOD cieszą się także kanały na żywo Telewizji Polskiej, które odnotowały prawie 40% wzrosty na platformie rok do roku. Pierwsze miejscu w rankingu zajmuje kanał informacyjny TVP Info, co potwierdza chęć korzystania z tego kanału dystrybucji w poszukiwaniu najświeższych informacji z kraju i ze świata.
Według Badania Mediapanel, w październiku każdy z prawie 2,7 mln użytkowników spędziło na platformie średnio 3h i 40m. Dzięki temu TVP VOD miał ponad 7% udziału w łącznym czasie korzystania z witryn VOD i OTT co pozwoliło wyprzedzić takie serwisy jak Disney+, Amazon czy Canal+.
TVP VOD oferuje ponad 86 tysięcy materiałów wideo, w tym polskie i zagraniczne filmy i seriale, materiały edukacyjne dla dzieci, prawie 500 spektakli Teatru Telewizji i ponad 3 tysiące materiałów zrekonstruowanych cyfrowo. Dzięki temu serwis Telewizji Polskiej jest największą na naszym rynku biblioteką wideo na żądanie. Portal streamingowy udostępnia ponadto na żywo wszystkie kanały Telewizji Polskiej.
Źródło danych – Mediapanel
foto,źródło. TVP