Goodall to ceniona i ogólnie kochana prymatolog, która zmarła 1 października 2025 r. Jane pracowała przy materiale Apple TV, który pojawił się jako serial pt. „Jane” sześć miesięcy temu. Jest to serial dla dzieci oparty na jej życiu.
Teraz jest głosem kampanii „Great Ideas Start on Mac” (Wspaniałe pomysły rodzą się na komputerach Mac). Jest to pierwsza z nowych kampanii promujących urządzenia Apple pod hasłem: „od przełomowych odkryć po nagradzane filmy — wszystko zaczyna się od zera”.
Minutowa reklama składa się z powolnego przesuwania się po pokoju do migającego kursora na MacBooku. Nie jest jasne, czy jest to MacBook Pro, czy MacBook Air, ale na ekranie nie widać wycięcia.
W związku z tym, wraz z położeniem na zagraconym biurku, MacBook wydaje się tworzyć scenę dla prawdziwej pracy i prawdziwej kreatywności.
„Każda historia, którą kochasz. Każdy wynalazek, który Cię porusza” – mówi Goodall w reklamie. „Każdy pomysł, który chciałbyś, aby był Twój”.
„Wszystko zaczęło się od niczego” – kontynuuje – „od migotania na ekranie z prostym pytaniem: „Co widzisz?””.
Po ustaleniu kursora MacBooka, migającego w rytmie bicia serca, reklama pokazuje komputery Mac używane przez różnych artystów i naukowców. Są to między innymi inżynier oceaniczny Bruce Strickrott i Alice Wong z Disability Visibility Project.
Reklama, która po raz pierwszy pojawiła się na YouTube, jest częścią kampanii, która będzie prowadzona w telewizji, wszystkich mediach społecznościowych, a także na billboardach zewnętrznych.
Źródło: Appleinsider








