
Apple w ostatnim czasie mocno popracowało nad systemowym Kalendarzem i Przypomnieniami. Obydwie aplikacje stały się pełnoprawnym narzędziem do zarządzania swoimi zadaniami.
Jeśli chodzi o Przypomnienia to największą zaletą jest funkcja Inteligentne listy. Pomaga ona nad zapanowaniem nad wszystkimi zadaniami i informuje o tych najważniejszych.
Apple pozwala tworzyć również własne inteligentne listy w Przypomnieniach, które gromadzą zadania w oparciu o różne czynniki: Tagi, Data, Godzina, Lokalizacja, Flaga, Priorytet i Listy.
Funkcja ta pozwala w prosty sposób zapanować nad zbyt długą listą zadań a Apple ułatwia tworzenie inteligentnej listy dostosowanej do Twoich potrzeb:
- Naciśnij 'Dodaj Listę’
- W obszarze „Typ listy” wybierz „Inteligentna lista”
- Stuknij „Edytuj filtry”
- Aby ustawić datę, wybierz 'Dzisiaj’
- Pamiętaj, aby włączyć przełącznik „Uwzględnij przypomnienia zaterminowane”, gdy się pojawi
- Na koniec, dla ustawienia Flagi wybierz 'Flagowane’
Można oczywiście użyć priorytetów, jednak „priorytetowanie” jest troszkę bardziej uciążliwe i za każdym razem zajmuje czas.
Ciekawy jestem, czy Wy korzystacie z Przypomnień do zarządzania swoimi zadaniami, czy korzystacie z menedżerów zadań takich jak OmniFocus czy Things 3?