W sieci pojawiają się kolejne informacje na temat problemów z jakością słuchawek Galaxy Buds 3 Pro. Jak informuje Android Authority, Samsung wziął sobie do serca raporty użytkowników i na wybranych rynkach tymczasowo wstrzymał sprzedaż Galaxy Buds 3 Pro.
Problemy z jakością zostały potwierdzone przez Samsung Korea – firma przeprosiła konsumentów.
Wpadka z Galaxy Buds 3 Pro
Podczas niedawnego wydarzenia Unpacked Samsung zaprezentował nowe składane telefony, na rynku zadebiutowały również odświeżone słuchawki bezprzewodowe z serii Galaxy Buds.
W mediach pojawiły się informacje, iż koreański producent wstrzymał sprzedaż słuchawek Galaxy Buds 3 Pro z powodu problemów z kontrolą jakości. Głównym problemem mają być gumowe wkładki, które dość łatwo uszkodzić podczas wymiany.
Produkt przestał być dostępny w wielu sklepach internetowych, przykładowo Best Buy nie pozwala już użytkownikom na składanie zamówień w przedsprzedaży, stwierdzając jedynie, iż produkt „wkrótce się pojawi”. Amazon całkowicie zrezygnował ze sprzedaży Galaxy Buds 3 Pro.
Również na polskiej stronie Samsunga występują problemy z dostępnością, klienci otrzymują komunikat: „Ten produkt nie jest już dostępny. Zachęcamy do wyboru innego produktu z naszej oferty.”
Również x-kom informuje o wydłużonym czasie dostawy, natomiast niektórzy sprzedawcy, jak RTV Euro AGD, wciąż oferują szybką dostawę słuchawek.
Poprosiliśmy firmę Samsung Polska o komentarz odnośnie dostępności Galaxy Buds 3 Pro i uzupełnimy artykuł w momencie otrzymania odpowiedzi.
Na problemy zareagował już Samsung Korea. Firma wydała oświadczenie przepraszając za wszelkie problemy z jakością, jakie mogli napotkać konsumenci w przypadku niektórych produktów zakupionych w okresie przedsprzedaży. Samsung zaleca udanie się do najbliższego punktu serwisowego, aby otrzymać pomoc techniczną.