Zmiana przyzwyczajeń nie jest łatwa, ale w świecie nowych technologii nierzadko konieczna. Jeden z popularnych banków zmienia sposób logowania do swojej aplikacji. Klienci mają mniej więcej kilka tygodni zanim nowość wejdzie w życie. W tym wypadku chodzi o logowanie do banku Millennium.
Logowanie do aplikacji Banku Millennium będzie wyglądało inaczej
Do tej pory osoby pragnące zalogować się do aplikacji Banku Millennium musieli podać wybrane cyfry identyfikatora. Mogły to być PESEL, NIP lub numer dowodu osobistego. Już niedługo się to zmieni, a logowanie do konta w Banku Millennium w przypadku mobilnej apki będzie przebiegać w inny sposób.
Bank Millennium przekazał, iż już niebawem logowanie w aplikacji będzie możliwe po podaniu Millekodu i Hasła 1. Logowanie użytkownik następnie zatwierdził Hasłem SMS lub w aplikacji – tak, jak przebiegało to do tej pory.
Skąd takie zmiany? Tego akurat nie podano w komunikacie. Prawdopodobnie chodzi o względy bezpieczeństwa i o to, aby użytkownik nie ujawniał poufnych danych wpisując wymienione wyżej informacje.
Bank Millennium przypomina, iż o zmianach w logowaniu nie informuje w wiadomościach e-mail, a wyłącznie w kanałach banku. Nie wysyła też linków w SMS-ach. Nie dajcie się oszukać.
Źródło: mat. własny