W dobie cyfrowej transformacji sektor bankowy stale poszukuje sposobów, aby zapewnić klientom bardziej intuicyjną obsługę, a jednocześnie wyposażyć pracowników w narzędzia wspierające ich codzienną pracę. PKO Bank Polski, lider na polskim rynku finansowym, podjął kolejny przełomowy krok, wdrażając genAI (modele językowe) wspólnie z Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym (OPI PIB). O planowanej inwestycji i kroku w nową erę technologii poinformował bank […]
PKO Bank Polski wdraża genAI: Nowa jakość obsługi klientów
gomobi.pl 2 dni temu
Zdjęcie: PKO Bank Polski
- Strona główna
- Technologie
- PKO Bank Polski wdraża genAI: Nowa jakość obsługi klientów
Powiązane
Sekunda jest podstawą wszystkiego. Absolutnie wszystkiego
1 godzina temu
Polecane
Nawet nie zauważył, iż coś zgubił. Opublikowano wideo
55 minut temu