Orange zaczyna zwracać pieniądze swoim byłym klientom

4 godzin temu

Orange uruchomił procedurę zwrotu środków za utrzymanie numeru w sieci dla swoich byłych klientów. Obecnym środki te zostały zwrócone już automatycznie.

24 stycznia 2024 r. Orange przestał pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r.

W związku z decyzją UOKiK Orange musi zwrócić swoim klientom środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci.

Złożyć wniosek o zwrot środków mogą teraz byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r. operator pobrał opłatę za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange).

Wniosek można złożyć od 18 listopada do 18 grudnia 2024 r.

Wniosek można złożyć wypełniając formularz dostępny tutaj: https://www.orange.pl/zobacz/formularz-zwrot-na-karte

Należy przygotować:

- PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange

- numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci

- numer rachunku bankowego, na który przelejemy zwrot

Zwrot klienci otrzymają na numer rachunku bankowego, podany na formularzu. Środki zostaną przelane najpóźniej do 18 lutego 2025 r.

Idź do oryginalnego materiału