Dzisiaj część druga opowieści o tym rowerze.
Klient dostał zamienny błotnik więc był sens poskładania Merkurego w całość, zwłaszcza iż pogoda dopisała i na polu składało się przyjemnie.
No to lecimy.....
Hamulce dostały nowe gumki, zresztą te też musiały być przycięte aby nie blokowały ruchu linki.
Ale znowuż trzeba było skorygować ustawienie klocków
Po korekcji jest ok
Francowata robota zaciągania folii z błotników....chińczyk choćby ponitował przez folie i pomontował elementy, a folia...niech się inni martwią.... i jak to wygląda......
Krzywa przednia przerzutka, tu też do poprawki....
Zacięty łańcuch wymagał rozruszania
dociąganie śrub w korbach
Super dopasowana długość osi do szerokości ramy......
skręcenie tej za cienkiej sztycy, kazali i biorą za to odpowiedzialność, widać wybulenie
W końcu złożyłem w całość, nie powiem , pomimo naprawdę tanich komponentów rower jako tako się prezentuje.
Przypomina z dawnych lat produkty Rometa na stalowych ramach.
Klient sprawdził, przejechał się i stwierdził iż jest ok i mu to wystarcza.
Nie komentuję bo każdy ma inne potrzeby i wyobrażenie
Jednak dalej stwierdzam iż warto dołożyć i kupić sprzęt na lepszym osprzęcie, bo ten z biegami 3x6 to koszmarny archaizm......nawet w dziecinnych rowerkach coraz częściej montuje się z tyłu 8 biegów.
Po pracy zasłużona kawa z czekoladą i pianką i już wiecie do czego na serwisie służy łyżka ..... do opon.... do mieszania kawy.
Po rozgrzewającej kawie coś do przegryzienia na obiad, no co ja mogę ..... krakersiki z serkiem wymiatają, lekkostrawne 😃
No i do dalszej pracy.
Jest listopad, pogoda dopisuje to serwis dalej działa w następnych tematach fajne koła opiszę szosowe.
Spike
Sklep i serwis rowerowy
VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo
email: [email protected]