OfficeSuite to pakiet biurowy składający się z edytora tekstu, poczty elektronicznej, arkusza kalkulacyjnego, a także z narzędzi do tworzenia prezentacji i zarządzania dokumentami PDF. Przy użyciu systemu możemy przeglądać i edytować dokumenty zapisane w formacie DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPS, PPSX, PPTM, PPSM, a także RTF, CSV, ZIP czy ODT.
W skład pakietu OfficeSuite wchodzi:
OfficeSuite Documents - edytor tekstowy wzorowany na Microsoft Word,
OfficeSuite Sheets - arkusz kalkulacyjny, zawierający niemal identyczne funkcje które znajdziemy w Excelu,
OfficeSuite Slides - program do tworzenia pokazów slajdów i prezentacji,
PDF Viewer - przeglądarka dokumentów PDF
OfficeSuite Mail - klient poczty e-mail z wbudowanym kalendarzem,
MobiSystems Drive - usługa w chmurze oferująca dostęp do 5GB wirtualnego dysku.
Uwaga:
W wersji darmowej otrzymujemy ograniczoną funkcjonalnosć. Możemy natomiast bez problemów edytować i zapisywać wszystkie dokumenty.