NVIDIA DLSS 4 z generacją wielu klatek dostępna od 30 stycznia
NVIDIA DLSS to zestaw technologii renderowania neuronowego obsługiwanych przez rdzenie GeForce RTX Tensor, które zwiększają liczbę klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie ostre obrazy o wysokiej jakości, porównywalne z renderowaniem w natywnej rozdzielczości. 30 stycznia ponownie dokonamy aktualizacji DLSS wraz z wydaniem DLSS 4, obejmującego generację DLSS Multi Frame Generation dla kart graficznych i laptopów z serii GeForce RTX 50, a także aktualizacje wszystkich innych technologii DLSS.
DLSS Multi Frame Generation generuje do trzech dodatkowych klatek na tradycyjnie renderowaną klatkę, współpracując z pełnym zestawem technologii DLSS, aby zwielokrotnić liczbę klatek choćby 8 razy w porównaniu z tradycyjnym renderowaniem metodą brute-force. Ta ogromna poprawa wydajności kart graficznych GeForce RTX 5090 umożliwia odblokowanie oszałamiającej rozgrywki w rozdzielczości 4K 240 FPS, w pełni wykorzystującej ray tracing:
DLSS 4 wprowadza także największą aktualizację swoich modeli AI od czasu wydania DLSS 2.0 w 2020 roku.
DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super rozdzielczość i DLAA będą teraz obsługiwane przez pierwszą w branży graficznej aplikację „transformatorów” działających w czasie rzeczywistym, czyli tę samą zaawansowaną architekturę, która napędza pionierskie modele sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, Flux i Gemini. Modele transformatorowe DLSS poprawiają jakość obrazu dzięki lepszej stabilności czasowej, mniejszym efektom duchowym i większej szczegółowości w ruchu.
Oprócz dostępności kart GeForce RTX z serii 50, użytkownicy aplikacji NVIDIA będą mogli aktualizować gry i aplikacje, aby korzystać z tych usprawnień.
75 gier i aplikacji DLSS obsługujących generację klatek można uaktualnić do generacji DLSS Multi Frame Generation na procesorach graficznych GeForce RTX z serii 50.
W przypadku tych samych gier funkcja Frame Generation otrzymuje aktualizację dla procesorów graficznych GeForce RTX z serii 50 i GeForce 40, zwiększając wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia pamięci VRAM.
Na wszystkich procesorach graficznych GeForce RTX gry DLSS z Ray Reconstruction, Super rozdzielczości i DLAA można zaktualizować do nowego modelu transformatora DLSS.
Alan Wake 2, Cyberpunk 2077, Indiana Jones and the Great Circle oraz Star Wars Outlaws zostaną zaktualizowane o natywną obsługę technologii DLSS Multi Frame Generation w momencie premiery procesorów graficznych GeForce RTX z serii 50. Black Myth: Wukong, NARAKA: BLADEPOINT, Marvel Rivals i Microsoft Flight Simulator 2024 pójdą ich śladem w najbliższej przyszłości. Black State, DOOM: The Dark Ages i Dune: Awakening wystartują z technologią DLSS Multi Frame Generation.
DLSS 4 zostanie uruchomiony 30 stycznia o godzinie 6:00 czasu pacyficznego. Pobierz i zainstaluj nowy sterownik Game Ready wydany tego dnia wraz z najnowszą wersją aplikacji NVIDIA, a będziesz mógł natychmiast ulepszać zainstalowane gry i aplikacje dzięki obejścia DLSS.
Sprawdź najnowsze gry RTX, w tym Black State, DOOM: The Dark Ages, Indiana Jones and the Great Circle oraz Wiedźmin 4 w nowym zwiastunie RTX, zasilanym przez GeForce RTX z serii 50.
Dowiedz się więcej o wszystkich tych ekscytujących funkcjach i nowych integracjach technologii NVIDIA DLSS Multi Frame Generation Tutaj.
Assetto Corsa EVO wchodzi do wczesnego dostępu 16 stycznia w rozdzielczości DLSS Super
KUNOS Simulazioni i Assetto Corsa EVO firmy 505 Games stanowią poważny krok naprzód w uniwersum Assetto Corsa, oferując znacznie wzbogacone wrażenia z wyścigów symulacyjnych. Najnowsza odsłona wprowadza bogactwo funkcji i trybów rozgrywki, możliwych wyłącznie dzięki nowemu, autorskiemu silnikowi KUNOS, obsługującemu pełny 24-godzinny cykl wyścigów, najnowocześniejsze oświetlenie, dynamiczną pogodę i warunki na torze oraz fotorealistyczną grafikę.
Podobnie jak w przypadku swojej poprzedniczki, Assetto Corsa EVO będzie zawierać samochody z różnych klas, obejmujących lata historii motoryzacji. Od samochodów drogowych, klasycznych, hipersamochodów i samochodów wyścigowych, każdy pojazd jest odtwarzany dzięki zaawansowanego systemu KUNOS, który symuluje osiągi mechaniczne, elektroniczne i aerodynamiczne, podnosząc poprzeczkę realizmu jeszcze wyżej niż Assetto Corsa, prawdopodobnie jedna z najpopularniejszych symulacji jazdy ostatniej dekady.
Assetto Corsa EVO wejdzie do fazy wczesnego dostępu 16 stycznia i będzie oferować obsługę DLSS Super rozdzielczości od dnia 0, dzięki czemu gracze korzystający z symulatorów wyścigowych korzystający z konfiguracji z trzema monitorami surround będą mogli uzyskać dużą liczbę klatek na sekundę. W ramach wczesnego dostępu technologia i funkcje Assetto Corsa EVO zostaną rozszerzone, a otwarta mapa świata odtwarzająca otoczenie legendarnego toru Nürburgring będzie dodawana etapami.
Wersja, która pojawi się w tym tygodniu, zawiera 20 samochodów różnych klas i 5 torów na 4 kontynentach. Wersja 1.0, której premiera planowana jest na jesień 2025 r., będzie zawierać 100 samochodów, co najmniej 15 oficjalnie licencjonowanych torów i inne, które będą dostępne w formie bezpłatnych aktualizacji.
DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Premiera 17 stycznia z super rozdzielczością DLSS i generacją klatek
DYNASTY WARRIORS to taktyczna seria gier akcji, która obejmuje ponad 20 lat i sprzedała się w ponad 21 milionach egzemplarzy na całym świecie. Tradycyjnie gracze wcielają się w oficerów z Romance of the Three Kingdoms, walcząc z hordami żołnierzy w rozgrywce 1 na 1000. Dzięki najnowszemu tytułowi, DYNASTY WARRIORS: ORIGINS, deweloper Omega Force i wydawca KOEI TECMO GAMES powracają do tych korzeni i dostarczają to, do czego seria dążyła od samego początku: przytłaczające poczucie realizmu pola bitwy, na którym spotykają się duże armie przeciwnych stron, ekscytujące uczucie postępu wraz ze swoimi sojusznikami i przesuwania się w górę linii bitwy oraz dreszczyk emocji związany z pokonywaniem niezliczonych wrogów.
Od „Rebelii Żółtych Turbanów” po punkt kulminacyjny „Bitwy pod Chibi” – historia DYNASTY WARRIORS: ORIGINS przeniesie graczy do serca starożytnych Chin pogrążonych w chaosie. Oczami bezimiennego bohatera gracze będą musieli dokonywać wyborów, aby przywrócić pokój i kształtować historię według własnego doświadczenia, walcząc z ogromnymi armiami wroga, poruszając się po chaosie ery Trzech Królestw.
DYNASTY WARRIORS: ORIGINS ukaże się 17 stycznia i od chwili, gdy gracze przystąpią do bitwy, będą mogli włączyć technologię DLSS Super Definition i DLSS Frame Generation, aby zmaksymalizować wydajność kart graficznych GeForce RTX i laptopów.
Honkai: Star Rail doda super rozdzielczość DLSS 15 stycznia
Honkai: Star Rail to kosmiczna gra RPG fantasy z podróżą przez ogromne światy nieznanego, pobrana ponad 150 milionów razy. Gracz wciela się w „Trailblazera”, odważną osobę, której wszczepiono potężny artefakt, Stellaron, i która jest zdeterminowana rozwikłać tajemnice otaczające legendarnego „Raka Wszystkich Światów” i Eony. Gra zawiera elementy fantasy, a mity i legendy są zintegrowane z kosmiczną historią science-fiction. W połączeniu z intuicyjnym turowym systemem walki, różnorodnymi i charakterystycznymi towarzyszami oraz wciągającymi fabułami, które razem tworzą międzygwiezdną melodię wypełnioną urzekającymi światami, z których każdy jest pełen unikalnych kultur, budzących podziw krajobrazów i mitycznych cudów do odkrycia.
15 stycznia zostanie uruchomiona nowa wersja 3.0 „Paean of Era Nova”. W tej aktualizacji gracze w końcu doświadczą długo oczekiwanego nowego świata Amphoreus, rozpoczynając nowy rozdział w głównej historii. Misja Trailblaze w Amphoreus zostanie wydana w dwóch częściach w ośmiu wersjach, od 3.0 do 3.7, co czyni ją największym jak dotąd wątkiem fabularnym w Honkai: Star Rail.
Obejrzyj nowy teledysk Honkai: Star Rail: „Zwiastun otwierający Mythology: Song of Divine Silence”:
Jednocześnie 15 stycznia nowa aktualizacja pecetowej edycji Honkai: Star Rail dodaje obsługę DLSS Super rozdzielczości, umożliwiając graczom GeForce RTX przyspieszenie wydajności w najwyższych rozdzielczościach i poziomach szczegółowości. Przygotuj się na wyruszenie w „Podróż Bohatera” z nowymi grywalnymi postaciami i fabułą świata obsługiwaną przez zaktualizowaną superrozdzielczość DLSS!
SMITE 2 już dziś staje się darmową grą i oferuje superrozdzielczość DLSS, funkcję Reflex i DLAA
Od dziś Hi-Rez Studios i Titan Forge Games udostępniają grę SMITE 2 za darmo. Zostań bogiem i prowadź wojnę w SMITE 2, długo oczekiwanej kontynuacji legendarnej trzecioosobowej gry MOBA. Wybierz swojego Boga z całej mitologii i korzystaj z unikalnych boskich zdolności. Miotaj błyskawice jako Zeus, opanuj tajemne moce śmierci jako Anubis lub wbij nóż w plecy swoich wrogów jako Loki.
Ponad 40 milionów graczy bawiło się oryginalnym SMITE. Teraz rozpoczyna się następna generacja gier akcji MOBA, z wciągającą grafiką napędzaną przez Unreal Engine 5, bardziej efektowną walką i nowymi kreatywnymi opcjami rozgrywki, dzięki którym możesz kształtować grę na swój własny sposób.
Premierze SMITE 2 za darmo towarzyszy nowa aktualizacja gry, dodająca nową porcję zawartości. Dołączona jest także obsługa szeregu funkcji NVIDIA — DLSS Super rozdzielczość przyspiesza wydajność wszystkich procesorów graficznych GeForce RTX, DLAA podnosi jakość obrazu dla użytkowników dysponujących zapasem wydajności, a NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia komputera choćby o 53%, potencjalnie zapewniając konkurencyjną wydajność przewagę nad słabszymi graczami.
Od debiutu we wrześniu 2020 r., NVIDIA Reflex zmniejszyła opóźnienia komputera PC w ponad 150 grach, a ponad 90% graczy korzystających z kart GeForce włączyło Reflex. 9 z 10 najlepszych strzelanek opartych na rywalizacji obsługuje funkcję Reflex, a także docenione przez krytyków gry w trybie współpracy i dla jednego gracza. Tylko w 2023 roku gracze korzystający z kart GeForce spędzili ponad 10 miliardów godzin w swoich ulubionych tytułach przy zwiększonej responsywności dzięki innowacyjnej technologii redukcji opóźnień systemu firmy Reflex.
Tankhead obsługuje teraz superrozdzielczość DLSS i generowanie klatek
Kataklizm sprawił, iż rozdarty wojną świat ECA w dużej mierze nie nadaje się do zamieszkania. W TankHead gracze wcielają się w Whitakera, lunatyka, który nielegalnie zapuszcza się do ECA z misjami mającymi na celu odzyskanie przedmiotów o dużej wartości. Aby przetrwać w trudnych warunkach, Whitaker „teleprojektuje” swoją świadomość do Igły — solidnego drona, który jest w stanie wytrzymać bezlitosne warunki panujące w ECA. Używając igły, gracze będą pilotować czołg, aby walczyć z pojazdami i stworzeniami ECA, próbując dotrzeć do Highpoint City i odkryć jego tajemnice.
Sercem TankHead jest odrębny system walki pancernej. Kontrolując zarówno korpus, jak i wieżę, gracze muszą opanować manewrowanie, aby utrzymać pancerz skierowany w stronę wroga, jednocześnie osłaniając wrażliwe silniki. Dzięki różnorodnej gamie modów i broni, trzem pięknie szczegółowym mapom i zastępom śmiercionośnych wrogów czających się w ECA, każda misja jest walką o przetrwanie w tej wymagającej grze roguelite.
Gracze rozpoczynający bitwę w TankHead mogą zwiększyć swoje wrażenia, zwiększając liczbę klatek na sekundę dzięki technologii DLSS Super Rozdzielczość i generowaniu klatek.