NVIDIA DLSS 3 pojawia się w EVERSPACE 2 i Gray Zone Warfare

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Ponad 500 gier i aplikacji wykorzystuje technologie RTX, a zaledwie tydzień nie ma nowej, niesamowitej gry integrującej technologię NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex i zaawansowane efekty oparte na ray tracingu, aby zapewnić graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia z komputera PC. Po premierze Manor Lords z akceleracją DLSS, w tym tygodniu DLSS 3 pojawi się w EVERSPACE 2 i Gray Zone Warfare. Ponadto MotoGP 24 zostanie wypuszczona na rynek z DLSS 2, a zestaw narzędzi do modowania NVIDIA RTX Remix został zaktualizowany do DLSS 3.5 z Ray Reconstruction, umożliwiając modom RTX Remix korzystanie z technologii poprawiającej wierność. Więcej informacji o każdym ogłoszeniu znajdziesz poniżej.

Aktualizacja EVERSPACE 2 DLSS 3 i Reflex już dostępna
EVERSPACE 2 firmy ROCKFISH Games to szybka strzelanka kosmiczna dla jednego gracza z eksploracją kosmosu i planet, mnóstwem łupów, elementami RPG, a także wydobywaniem i rzemiosłem. Od 2021 roku gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą przyspieszyć liczbę klatek na sekundę w EVERSPACE 2 zarówno w wersjach gry Steam, jak i Game Pass, korzystając z DLSS 2. Teraz zadokowano nową aktualizację EVERSPACE 2 Incursions, aktualizując grę do Unreal Engine 5, wprowadzając ulepszone oświetlenie Lumen Global Illumination i dodając mnóstwo nowych funkcji rozgrywki.

W ramach aktualizacji Incursion zaktualizowano technologię DLSS, dodając obsługę technologii DLSS 3 Frame Generation i NVIDIA Reflex. Wydajność na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40, komputerach stacjonarnych i laptopach jest teraz jeszcze większa, a responsywność rozgrywki jest zwiększona u wszystkich graczy GeForce, co jeszcze bardziej poprawia akcję EVERSPACE 2.

Na procesorach graficznych GeForce RTX z serii 40 liczba klatek na sekundę jest średnio 2X mnożona w rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach, umożliwiając rozgrywkę z prędkością ponad 100 FPS na GeForce RTX 4070 i wydajność do 200 FPS na GeForce RTX 4090. Przy rozdzielczości 2560×1440 i 1920×1080, wydajność wzrasta średnio 1,7X, umożliwiając każdemu graczowi GeForce RTX z serii 40 grę z prędkością ponad 100 FPS i do 300 FPS na GeForce RTX 4090.

Aby rozgrywka była jeszcze bardziej responsywna, wszyscy gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą aktywować technologię NVIDIA Reflex, redukując opóźnienia systemu choćby o 52% w EVERSPACE 2.

Gra Gray Zone Warfare dostępna teraz z DLSS 3 i Reflex: zwiększ wydajność choćby 2,7 razy

Gray Zone Warfare firmy MADFINGER Games to wciągająca taktyczna strzelanka FPS z maksymalnym naciskiem na realizm i przed dzisiejszą premierą znajdowała się na liście 10 najczęściej kupowanych gier na Steamie. Po tajemniczym wydarzeniu, które miało miejsce na wyspie w Azji Południowo-Wschodniej, cały obszar został objęty międzynarodową kwarantanną. Po ewakuacji prawie całej ludności cywilnej przez ONZ, trzy PMC otrzymują od swoich tajemniczych klientów zadanie zbadania regionu, odkrycia jego tajemnic i przywiezienia wszystkiego, co wartościowe.

Dołącz do jednego z PMC i poruszaj się po rozległym, otwartym terenie samotnie lub w drużynie. Dostosuj się do otoczenia, wykorzystuj taktykę na swoją korzyść i walcz z innymi ludzkimi operatorami i wrogami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję w trwałym świecie, który żyje choćby wtedy, gdy nie grasz.

Dostępna już teraz gra Gray Zone Warfare wykorzystuje najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikom GeForce RTX jeszcze lepsze wrażenia. Dzięki generacji klatek DLSS 3 liczba klatek na sekundę jest mnożona średnio 2,7X w rozdzielczości 4K przy użyciu ustawień graficznych Epic. Ten ogromny wzrost wydajności umożliwia posiadaczom kart GeForce RTX 4070 i nowszych grę z szybkością znacznie przekraczającą 60 klatek na sekundę, przy liczbie klatek na sekundę sięgającej 140 na najszybszej na świecie karcie graficznej do gier, GeForce RTX 4090. Przy rozdzielczości 2560×1440, mnożnik wydajności 2,1X umożliwia Epic- wysokiej jakości rozgrywkę przy 90 FPS i więcej na szeregu procesorów graficznych. A przy rozdzielczości 1920×1080, technologia DLSS 3 Frame Generation zapewnia wszystkim graczom Grey Zone Warfare GeForce RTX z serii 40 wydajność niezbędną do gry w Epic przy ponad 60 FPS, z wydajnością przekraczającą 140 na GeForce RTX 4070 i nowszych, zapewniając ostateczne wrażenia w najpopularniejszej rozdzielczości .

Dodatkowo wszyscy gracze korzystający z kart GeForce mogą włączyć technologię NVIDIA Reflex, redukując opóźnienia systemu choćby o 54%, zapewniając jeszcze większą responsywność, a akcelerowane sprzętowo, śledzone promieniami oświetlenie Unreal Engine 5 Lumen sprawia, iż ​​ustawienie wstępne Epic podnosi grafikę gry o krok wyżej.

MotoGP 24 będzie dostępne od 2 maja z DLSS 2

Rozpocznij swoją misję zostania legendą MotoGP i ukształtuj własną epicką sagę w grze MotoGP 24 firmy Milestone, która ukaże się 2 maja. Od skromnych początków po triumfalne wyżyny, ścieżka należy do Ciebie. Weź udział w ekscytujących rywalizacjach, buduj swoją reputację i zostaw ślad w historii swojej ukochanej drużyny. Wyposażona w mnóstwo nowych funkcji, o których możesz dowiedzieć się na oficjalnej stronie gry, MotoGP 24 to jedyny sposób, aby doświadczyć zapierającej dech w piersiach akcji sezonu 2024 w trybie online lub offline.

Zawodnicy korzystający z kart GeForce RTX mogą podkręcić ustawienia i cieszyć się jeszcze większą liczbą klatek na sekundę dzięki włączeniu DLSS 2 w MotoGP 24 już od pierwszego dnia.



Source link

Idź do oryginalnego materiału