STALKER 2: Heart of Chornobyl ukaże się 20 listopada z DLSS 3 i Reflex
STALKER 2: Heart of Chornobyl od GSC Game World to zupełnie nowa odsłona legendarnej serii, którą cieszą się miliony graczy na całym świecie. Unikalna kombinacja strzelanki pierwszoosobowej, wciągającej symulacji i horroru powraca. Dzięki niespotykanej skali, zaawansowanej grafice, swobodzie wyborów i najgęstszej atmosferze śmiertelnej przygody, będzie to najlepsze doświadczenie STALKERA.
Udaj się do Strefy, wykluczonego obszaru wokół elektrowni jądrowej w Czarnobylu. Pełna promieniowania, mutantów i anomalii, przyciąga poszukiwaczy przygód spoza granic. Łowcy nagród zamieszkują głęboko w Strefie, prowadzeni przez jej skarby i tajemnice. Osoby takie nazywane są stalkerami. Wciel się w samotnego prześladowcę i odkryj fotorealistyczny, jednolity, otwarty świat w radioaktywnej strefie o powierzchni 64 km², z różnorodnymi środowiskami, które ukazują postapokaliptyczną atmosferę z różnych perspektyw. Przemierzaj Strefę, aby określić swoje przeznaczenie, wybierając ścieżki w niezwykle rozgałęzionej, epickiej historii.
Kiedy 20 listopada ukaże się gra STALKER 2: Heart of Chornobyl, gracze korzystający z kart GeForce RTX z serii 40 będą mogli od pierwszego dnia aktywować technologię DLSS 3 z funkcją generowania klatek i funkcją Super Rozdzielczość, zwiększając wydajność i zapewniając najlepsze możliwe wrażenia.
W rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach, DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością pomnożył liczbę klatek na sekundę w grze STALKER 2: Heart of Chornobyl na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40 średnio 2,4 razy. Gracze korzystający z GeForce RTX 4070 przeskakują z 30 FPS do 70 FPS, znacznie zwiększając płynność, klarowność gry i płynność animacji, a wraz ze wzrostem stosu GPU liczby te stają się tylko wyższe. GeForce RTX 4070 SUPER działa z prędkością 87 FPS, GeForce RTX 4070 Ti SUPER osiąga 100 FPS, GeForce RTX 4070 SUPER 112 FPS, a najszybszy na świecie procesor graficzny do gier konsumenckich, GeForce RTX 4090, przekracza 120 FPS. Przy rozdzielczości 2560 x 1440 mnożnik 2X umożliwia rozgrywkę z prędkością 100 klatek na sekundę plus ustawienie maksymalne w szerokiej gamie konfiguracji i do 145 klatek na sekundę w najpotężniejszych systemach. W rozdzielczości 1920×1080 wszystkie karty graficzne GeForce RTX do komputerów stacjonarnych z serii 40 mogą odtwarzać znacznie powyżej 60 klatek na sekundę dzięki mocy DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością, która zapewnia średni wzrost liczby klatek na sekundę 1,9X przy maksymalnych ustawieniach.
Na laptopach GeForce RTX z serii 40 mnożnik 2X DLSS 3 zarówno w rozdzielczości 1920×1080, jak i 2560×1440 gwarantuje, iż wiele mobilnych stacji bojowych może grać w STALKER 2: Heart of Chornobyl z maksymalną wydajnością, zapewniając najlepsze wrażenia w podróży.
Dodatkowo gracze GeForce mogą aktywować NVIDIA Reflex w STALKER 2: Heart of Chornobyl. Ta technologia zmieniająca zasady gry zmniejsza opóźnienia systemowe na kartach graficznych GeForce i laptopach, dzięki czemu Twoje działania zachodzą szybciej, dzięki czemu tytuły dla jednego gracza są bardziej responsywne i przyjemne.
W grze STALKER 2: Heart of Chornobyl włączenie funkcji Reflex dzięki kilku kliknięć powoduje zmniejszenie opóźnień systemu choćby o 45%, co dodatkowo poprawia komfort korzystania z komputera przez graczy korzystających z kart GeForce.
Od debiutu we wrześniu 2020 r. NVIDIA Reflex zmniejszyła opóźnienia systemowe w ponad 130 grach, a ponad 90% graczy korzystających z kart GeForce włączyło Reflex. 9 z 10 najlepszych strzelanek opartych na rywalizacji obsługuje funkcję Reflex, a także docenione przez krytyków gry w trybie współpracy i dla jednego gracza. Tylko w 2023 roku gracze korzystający z kart GeForce spędzili ponad 10 miliardów godzin w swoich ulubionych tytułach przy zwiększonej responsywności dzięki innowacyjnej technologii redukcji opóźnień systemu firmy Reflex.
Przed premierą gry STALKER 2: Heart of Chornobyl, która odbędzie się 20 listopada, uruchomiliśmy dziś nasz sterownik STALKER 2: Heart of Chornobyl GeForce Game Ready, przygotowując Twój system do gry. Pobierz i zainstaluj nowy sterownik Game Ready z zakładki Sterowniki w aplikacji NVIDIA lub na stronie GeForce.com.
Microsoft Flight Simulator 2024 startuje już dziś z DLSS 3, DLAA, Reflex i Ray Tracing
Microsoft Flight Simulator 2024 to kolejna odsłona serii Microsoft Flight Simulator. Jest to najbardziej ambitny konsumencki symulator lotu, jaki kiedykolwiek powstał. Zawiera największą, najbardziej zróżnicowaną i szczegółową flotę samolotów, najbardziej kompletną reprezentację lotnisk i ruchu lotniczego oraz najbardziej oszałamiającą wizualnie wersję Ziemi, jaką kiedykolwiek stworzono. Ten zupełnie nowy symulator został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu najnowszych technologii w zakresie symulacji, chmury, uczenia maszynowego, grafiki i gier. Microsoft Flight Simulator 2024 to nie tylko obsługa statku powietrznego; pozwoli to kucharzom realizować swoje marzenie o karierze lotniczej.
Dzięki funkcjom takim jak gaszenie pożarów z powietrza, poszukiwania i ratownictwo, loty komercyjne, zdalne operacje cargo, usługi czarterowe VIP, wyścigi powietrzne i nie tylko, gotujący nie tylko będą doświadczać euforii z latania, ale także zagłębią się w karierę pilota, o której zawsze marzyli. Niebo wzywa! Microsoft Flight Simulator 2024 zadebiutuje na PC i Xbox Series X|S 19 listopada, a od pierwszego dnia będzie dostępny w ramach subskrypcji Game Pass na PC, konsole i chmurę.
Wraz z premierą Microsoft Flight Simulator 2024 gracze korzystający z kart GeForce RTX od pierwszego dnia odkryją obsługę NVIDIA DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością, DLAA, cieniami opartymi na ray tracingu oraz technologią NVIDIA Reflex, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX będą mogli cieszyć się pełnią wrażeń na komputerze PC od razu po uruchomieniu rozpocznij grę, z większą liczbą klatek na sekundę i jeszcze bardziej responsywną rozgrywką.
Aby cieszyć się niesamowitymi wrażeniami już od chwili rozpoczęcia gry, pobierz i zainstaluj nasz sterownik Microsoft Flight Simulator 2024 GeForce Game Ready.
LEGO Horizon Adventures już dostępne z DLSS 3, Ray Tracing i DLAA
Dołącz do łowczyni maszyn Aloy, która prowadzi kolorową załogę bohaterów w celu uratowania świata i poznania sekretów swojej przeszłości w LEGO Horizon Adventures. Zanurz się w bezgraniczną przygodę, dostosuj do woli i bierz udział w pełnych akcji bitwach w pojedynkę lub z przyjaciółmi. Odkryj sekrety tajemniczej przeszłości Aloy, eksplorując wspaniałe lokalizacje LEGO inspirowane światem Horizon, w tym kwitnące lasy i strzeliste góry. Zagłęb się w podziemne Kotły lub wejdź na kultowe Tallnecks — wszystko pięknie odtworzone z klocków LEGO.
Gracze korzystający z kart GeForce RTX z serii 40, grający w LEGO Horizon Adventures, mogą zwiększyć wydajność dzięki DLSS 3 z funkcją generowania klatek i super rozdzielczości oraz maksymalnie poprawić jakość obrazu dzięki DLAA (którego można używać w połączeniu z funkcją generowania klatek). NVIDIA DLAA to tryb antyaliasingu oparty na sztucznej inteligencji, który wykorzystuje tę samą technologię opracowaną dla DLSS. Po włączeniu DLAA zamiast tego wykorzystuje obraz w natywnej rozdzielczości, aby zmaksymalizować jakość obrazu, zamiast zwiększać wydajność, zapewniając jeszcze bogatsze wrażenia.
Dodatkowo, dzięki mocy procesorów graficznych GeForce RTX i ich dedykowanym rdzeniom Ray Tracing, możesz jeszcze bardziej poprawić jakość obrazu w LEGO Horizon Adventures dzięki nieprzezroczystym i przezroczystym odbiciom wykorzystującym śledzenie promieni oraz oświetleniu wykorzystującemu śledzenie promieni, aby uzyskać najlepsze wrażenia z komputera PC.
Proton dodaje obsługę generowania ramek DLSS
Proton firmy Valve to warstwa kompatybilności, która umożliwia granie w gry stworzone dla systemu Windows także w systemach operacyjnych opartych na systemie Linux. Teraz wydano nową wersję Proton Experimental, zawierającą zmiany opracowane przez firmę NVIDIA, umożliwiającą właścicielom kart GeForce RTX z serii 40 zwielokrotnienie wydajności w grach obsługujących generowanie klatek DLSS.
Obsługa DLSS Super rozdzielczości została wprowadzona w 2022 roku, a teraz posiadacze kart GeForce RTX z serii 40 mogą cieszyć się jeszcze większą wydajnością w swoich ulubionych tytułach wyposażonych w technologię Proton. Po prostu zaktualizuj do nowej wersji, a generowanie klatek będzie natychmiast działać, jeżeli zostanie włączone w ustawieniach każdej gry. Aby pobrać, otwórz Steam i przejdź do Ustawienia -> Steam Play, wybierz nową wersję eksperymentalną z menu rozwijanego i kliknij OK.
Jeśli wolisz poczekać na wersję nieeksperymentalną, miej oko na dziennik zmian i stronę wydania Protona, aby dowiedzieć się, kiedy zmiany pojawią się w głównej gałęzi.
Industry Giant 4.0 już dostępny z DLSS 3 i DLAA
Czy będziesz kolejnym potentatem przemysłowym? Wystaw na próbę swoją wiedzę biznesową, wyruszając w podróż ku dominacji ekonomicznej w grze Don VS Dodo i Industry Giant 4.0 firmy Toplitz Productions, w której od podstaw kształtujesz imperium przemysłowe. Ta wciągająca symulacja wykracza poza zwykłą budowę, oferując wszechstronne doświadczenie w produkcji towarów, budowaniu logistyki, budownictwie przemysłowym, planowaniu produkcji i zarządzaniu finansami. Jako wizjonerski potentat przemysłowy stawiasz czoła wyzwaniom dynamicznego krajobrazu biznesowego, na który wpływają wydarzenia globalne, przepisy dotyczące ochrony środowiska i przełomy technologiczne.
Industry Giant 4.0 jest teraz dostępny we wczesnym dostępie i od chwili rozpoczęcia gry możesz rozbudować swoje imperium przemysłowe dzięki obsłudze DLSS 3 z generowaniem klatek i super rozdzielczością oraz DLAA, aby uzyskać najlepsze możliwe wrażenia.