NVIDIA dość gwałtownie po poprzedniej wersji (572.47) udostępniła nowy sterownik NVIDIA GeForce Game Ready 572.60. Zawiera on optymalizacje i nowości związane z grami Naraka: Bladepoint i Monster Hunter: Wilds. Ponadto, przynosi wsparcie dla 29 nowych wyświetlaczy zgodnych z techniką G-SYNC. Równolegle NVIDIA wydała wtyczkę DLSS 4 dla Unreal Engine 5.
Nowy sterownik NVIDIA GeForce Game Ready 572.60
W sieci ukazał się już najnowszy sterownik NVIDIA GeForce Game Ready 572.60. Nowe sterowniki NVIDIA Game Ready oraz Studio najwygodniej pobrać z poziomu najnowszej aplikacji NVIDIA App. Przypominam, iż jakiś czas temu zastąpiła ona program GeForce Experience.
Najnowsze oprogramowanie dla kart graficznych NVIDIA wprowadza obsługę techniki DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation w Naraka: Bladepoint oraz obsługę Monster Hunter: Wilds. Drugi z tytułów zadebiutuje w tym tygodniu z technikami DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution oraz odbiciami światła wykorzystującymi ray tracing.

Co więcej, do nowych gier, w tym Deadlock, trafi redukująca opóźnienia technika NVIDIA Reflex. W ostatnich tygodniach otrzymało ją 11 innych tytułów.
Wspomniana we wstępie wtyczka DLSS 4 dla Unreal Engine 5 pozwala programistom tworzącym w tym silniku dołączyć pełny zestaw technik DLSS 4 do gier, aplikacji i projektów. Można ją pobrać tutaj.
Źródło: NVIDIA, mat. własny