Nowy model kół szosa lub gravel AERO 510

velotech-pl.blogspot.com 2 miesięcy temu
Witam.

Od jakiegoś czasu szukałem jakiegoś przyzwoitego zestawienia komponentów do zrobienia w miarę przyzwoitych kół do szosy lub szosowego Gravela.

Na rynku szału nie ma, jak były rowerki po zwykłe hamulce to koła firmowe moje Fobos do szosy biły wszystko na łeb na szyje z aluminium.

Waga ok 1430-50g i cena kładły na łopatki konkurentów ok 1500 zł.

A teraz ? mamy sporo cięższe piasty, felgi no i aby było lekko to tylko karbonowe obręcze się montuje.

Udało mi się wyskrobać w miarę przyzwoite koła na najnowszych wypustach DT felgach Aero 510, do tego piasty Novateca pod tarcze na 4 śrub ( w niektórych wersjach pod CL ) i płaskie szprychy.

Obręcze mają chowane nyple, czyli medialny szał aero przy profilu 30 mm wysokości, płaskie szprychy znane z Fobosów robią coś tam aero, piasty znane z każdego gatunku mtb od dawna, czyli produkty sprawdzone.

Koła w podstawowej wersji mają szprychowanie 24/24 co sugeruje zakres wagowy użytkownika do 75 kg z wyposażeniem, można zamówić też wersje 24/28 lub 28/28 szprych pod cięższego użytkownika.

Komplet takich kół ma ważyć ok 1720 g, dlatego pisałem iż szału nie ma ale są i to jest najważniejsze.

Zastosowanie rower szosowy lub gravelowy na szosowe jazdy.

Koła są pod zamówienia indywidualne montowane, czas oczekiwania uzależniony od czasu dostępności komponentów.









Kola są standardowo pod ośki przód i tył 12 mm.
Możliwa wersja pod osie inne na szpilke lub mieszane.

Jak ktoś ma pytania to proszę dzwonić w godzinach pracy.


Jeśli czas pozwoli i finanse w opracowaniu koła aero pod szprychy SP superaero i na lżejszych piastach.


Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo
Idź do oryginalnego materiału