Amazfit, globalna marka firmy Zepp Health zaprezentował cztery nowe edycje smartwatchy Amazfit Balance inspirowane naturą: Woodland, Meadow, Lagoon oraz Deep Sea Blue. Premiera smart-zegarków odbyła się we współpracy z grupą artystów Siciliano Contemporary Ballet podczas berlińskiego występu Amazfit Wellness Winter Wonderland.
„W trakcie przygotowań ćwiczyliśmy z Amazfiy Balance. Dane, które smartwatche rejestrowały w trakcie prób i występów, pomogły nam poprawić naszą kondycję. Wiedzieliśmy, kiedy się nadmiernie przemęczamy lub jesteśmy gotowi dać z siebie wszystko. Nie możemy się doczekać, by pokazać naszym gościom, którzy w najbliższych dniach będą odwiedzać Amazfit Wellness Winter Wonderland, efekty naszych przygotowań” – powiedziała Valentina Migliorati z Siciliano Contemporary Ballet.
Smartwatche Amazfit Balance w swojej specjalnej odsłonie oferują innowacyjne rozwiązania, która pomagają zadbać o zdrowie fizyczne, ale też dają wgląd w regenerację naszego umysłu:
- W oparciu o kilka kluczowych parametrów zdrowotnych, w tym aktywności fizycznych i jakości snu, rozwiązanie Readiness monitoruje poziom zmęczenia fizycznego i umysłowego;
- Body Composition Measurement mierzy osiem parametrów ciała, w tym dzienny podstawowy metabolizm;
- Zepp Aura w oparciu o dane biometryczne pozyskiwane ze smartwatcha dostosowuje muzykę, by ułatwić proces odprężania i zasypiania;
- Zepp Coach i Zepp Fitness Membership tworzy plany treningowe w oparciu o cechy fizyczne, poziom wytrenowania oraz cele, jakie chcemy osiągnąć. W ramach członkostwa zyskujemy dostęp do czatbota AI, który rozpoznaje nasz język i w takim też płynnie się komunikuje;
Specjalna edycja Amazfit Balance oferowana jest w opakowaniach wykonanych w 100 proc. z materiałów biodegradowalnych i przyjaznych dla środowiska naturalnego. Dodatkowo część przychodów ze sprzedaży smartwatchy zostanie przekazana przez Zepp Health na wsparcie projektów leśnictwa miejskiego w Europie. Projekty realizowane są przez organizację pozarządową One Tree Planted.
„Współpraca z One Tree Planted stanowi kontynuację naszego zaangażowania w zrównoważony rozwój środowiska” – powiedział Pengtao Yu, VP Corporate Design, Brand & Consumer Marketing, Zepp Health. „Modele ze specjalnej edycji Amazfit Balance inspirowane są środowiskiem naturalnym. Swoimi kolorami odwołują się do spokoju, harmonii, równowagi. Ze sprzedaży każdego modelu przekazujemy organizacji One Tree Planted 2 euro.”
Środki ze sprzedaży będą przeznaczone na sadzenie drzew w europejskich aglomeracjach. Priorytetem będą obszary, które w wyniku wczesnej urbanizacji uległy wylesieniu. Projekt będzie realizowany we współpracy z lokalnymi organizacjami partnerskimi i wolontariuszami społecznymi.
Nawiązanie współpracy z One Tree Planted nie jest pierwszym projektem, którego celem jest odbudowa przyrody. W 2023 r. firma Zepp Health przeprowadziła szereg takich inicjatyw.
Najpierw cześć środków ze sprzedaży smartwatcha Amazfit T-Rex 2 Ocean Blue przekazała organizacji non-profit Coral Guardian. Organizacja ta zajmuje się renowacją koralowców u wybrzeży Indonezji. Firma zaangażowała się także w kampanię adidas Move For The Planet. Celem kampanii było podniesienie świadomości korzyści, jakie daje zrównoważony rozwój. Wreszcie Zepp Health zaczął wykorzystywać opakowania, które są w 100 proc. biodegradowalne i przyjazne dla środowiska. W takich opakowaniach oferowane są modele specjalnej edycji Amazfit Balance.
Smartwatche Amazfit Balance i Amazfit Balance Special Edition są dostępne na całym świecie na oficjalnej stronie internetowej Amazfit oraz u autoryzowanych partnerów Amazfit. W Polsce rekomendowana cena wynosi 1199 zł.