Apple wprowadza kolejne narzędzia, aby ułatwić firmom nawiązywanie kontaktu z klientami w ramach rozwoju Apple Business Connect.
Informacja prasowa
Apple Business Connect pozwala wszystkim firmom, niezależnie od tego, czy mają fizyczną lokalizację, stworzyć markę, którą zobaczy ponad miliard użytkowników Apple – niezależnie od lokalizacji (przyp. red.).
Po raz pierwszy firmy każdego rozmiaru na całym świecie – choćby te, które nie mają punktów stacjonarnych – mogą decydować o sposobie prezentowania informacji na swój temat ponad miliardowi użytkowników Apple, a to za sprawą Apple Business Connect. Teraz każda zweryfikowana firma może dodać spójne informacje dotyczące marki i lokalizacji w aplikacjach, których klienci używają na co dzień, takich jak oferowane przez Apple Mapy, Portfel i Poczta.
Z przyjemnością umożliwimy wszystkim firmom, również tym bez fizycznej lokalizacji, stworzenie marki w aplikacjach Apple, z których codziennie korzysta ponad miliard użytkowników. Usługę Business Connect przygotowaliśmy z myślą o wspieraniu firm, by mogły prezentować użytkownikom Apple jak najdokładniejsze informacje. Dzięki najnowszym aktualizacjom kolejne firmy będą mogły docierać do klientów, rozwijać się i budować zaufanie.
– powiedział David Dorn, starszy dyrektor Apple w pionie Internet Software and Services Product.
Narzędzia umożliwiające rozwój każdej firmy
Już w zeszłym roku firmy zyskały możliwość przejęcia kontroli nad swoimi wizytówkami oraz zarządzania nimiza pomocą usługi Business Connect. W ten sposób mogą dodawać i aktualizować zdjęcia oraz logo, zachęcać klientów do podejmowania działań, takich jak składanie zamówień lub dokonywanie rezerwacji bezpośrednio w wizytówce, a także podsuwać klientom wyjątkowe promocje.
Teraz każda firma, również świadcząca usługi, prowadząca działalność wyłącznie online lub nieposiadająca fizycznej lokalizacji, może zarejestrować się w usłudze Business Connect, aby stworzyć wizualną tożsamość marki, a tym samym łatwiej nawiązać kontakt z klientami i zbudować zaufanie.
Nowe funkcje w Business Connect
Dzięki nowym możliwościom w ramach Business Connect firmy mogą zarejestrować się w usłudze i prezentować swoje marki w aplikacjach Poczta i Telefon, a także dostosowywać swoje logo w Tap to Pay na iPhonie.
Z kolei funkcja Branded Mail pozwoli firmom na dodawanie swojej nazwy i logo w mailach do klientów – dzięki temu wiadomości wyróżnią się na tle innych w aplikacji Poczta i będzie można łatwiej je rozpoznać. Firmy mogą zgłosić chęć korzystania z funkcji Branded Mail już dziś, a ich logo zaczną być wyświetlane klientom jeszcze w tym roku.
Dodatkowo przyjmując płatności dzięki Tap to Pay na iPhonie, firmy mogą wyświetlać własne logo zamiast ikony kategorii. Takie działanie utwierdzi klientów w przekonaniu, iż płatność trafia do zaufanego, zweryfikowanego przedsiębiorstwa.
W przyszłym roku firmy zyskają również możliwość korzystania z funkcji Business Caller ID. Gdy skontaktują się z klientem, informacje takie jak nazwa firmy, logo i dział pojawią się na ekranie połączenia przychodzącego. Dzięki temu klienci będą w stanie odróżnić zweryfikowane firmy od spamerów i innych form nieproszonego kontaktu.
Sposób rejestracji
Właściciele firm wirtualnych i usługowych mogą skorzystać ze swojego konta Apple – lub utworzyć nowe – aby samodzielnie zarejestrować się w usłudze Business Connect na specjalnej stronie internetowej dzięki telefonu, tabletu, komputera stacjonarnego lub laptopa. Po zakończeniu rejestracji mogą bezpłatnie dostosowywać informacje na temat swojej marki. Firmy mogą również zarządzać informacjami o swoich lokalizacjach na większą skalę za pośrednictwem platform takich jak DAC Group, Rio SEO, SOCi, Uberall i Yext.
W razie pytań dotyczących Business Connect przedstawiciele firm mogą zapoznać się z podręcznikiem użytkownika lub przesłać zgłoszenie do pomocy technicznej Business Connect.
Jeśli artykuł Nowe narzędzia ułatwiające firmom nawiązywanie kontaktu z klientami nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.