Możesz teraz używać AirTags, aby przyspieszyć ponowne spotkanie zagubionego bagażu za pośrednictwem aplikacji mobilnej United

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Podążając za oficjalne wydanie nowej funkcji Apple Udostępnij lokalizację przedmiotu dzięki Wczoraj iOS 18.2, ogłosiły linie lotnicze United Airlines zintegrował go ze swoją aplikacją mobilną. Pasażerowie, którzy znajdą się w miejscu docelowym bez bagażu, mogą teraz zgłosić opóźniony bagaż za pośrednictwem aplikacji United wraz z linkiem do udostępniania lokalizacji przedmiotu, co potencjalnie przyspieszy ponowne spotkanie.

Pasażerowie będą musieli upewnić się, iż aplikacja mobilna United jest aktualna, ale po przesłaniu raportu zawierającego łącze Udostępnij lokalizację przedmiotu połączone z tagiem AirTag lub modułem śledzącym zgodnym z siecią Find My firmy Apple, agenci obsługi klienta będą mogli określić Według United Airlines swoją obecną lub ostatnią znaną lokalizację dzięki interaktywnej mapy. Dostęp do danych sieci Find My dotyczących zaginionego bagażu umożliwi linii lotniczej „szybsze odnalezienie opóźnionego bagażu i ponowne połączenie ich z klientami”.

Udostępnienie lokalizacji zagubionej torby za pośrednictwem aplikacji mobilnej United potencjalnie przyspieszy jej zwrot.Zdjęcie: United Airlines

Tak naprawdę nie potrzebujesz aplikacji, aby skorzystać z nowej integracji. Po zgłoszeniu opóźnienia bagażu osobiście na lotnisku, telefonicznie lub za pośrednictwem strony internetowej United pasażerowie „otrzymają automatyczne powiadomienie tekstowe z informacją umożliwiającą śledzenie zagubionego bagażu i dodanie łącza Udostępnij lokalizację przedmiotu do swojej sieci AirTag lub Find My akcesorium.”

Gdy pasażer ponownie odnajdzie brakującą torbę, udostępniona mu lokalizacja zostanie automatycznie wyłączona. Pasażer może również w dowolnym momencie zatrzymać udostępnianie lokalizacji manualnie, a dla większego bezpieczeństwa i prywatności łącze wygaśnie automatycznie po siedmiu dniach – miejmy nadzieję, iż długo po zlokalizowaniu i zwróceniu bagażu.

Apple twierdzi, iż linie Air Canada również zintegrowały tę funkcję i w nadchodzących miesiącach ponad 15 linii lotniczych „zaczną akceptować lokalizacje przedmiotów w ramach usługi Znajdź mój w ramach procesu obsługi klienta służącego do lokalizowania źle obsługiwanych lub opóźnionych toreb”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału