Moda z okładek „Vogue’a” trafia na ekrany telewizorów Samsung The Frame

3 godzin temu

Samsung ogłosił nawiązanie współpracy z jednym z najbardziej ikonicznych magazynów na świecie.

W ramach partnerstwa w usłudze Art Store, dostępnej na telewizorach z serii The Frame, pojawiła się ekskluzywna kolekcja 20 fotografii i dzieł sztuki pochodzących z ponad 100-letniego archiwum „Vogue’a”.

Kolekcja, nazwana po prostu „The Vogue Collection”, to starannie wyselekcjonowany zbiór prac, które na przestrzeni dekad definiowały świat mody i fotografii. Zestaw został opracowany przez kuratorów magazynu we współpracy z Darią Greene, globalną szefową ds. treści i kuratorów w firmie Samsung. Użytkownicy telewizorów The Frame mogą teraz wyświetlać w swoich domach zarówno klasyczne, archiwalne okładki, jak i niezapomniane kadry z sesji zdjęciowych.

Nowa kolekcja dołącza do stale rosnącej biblioteki Samsung Art Store, która w tej chwili liczy już ponad 4000 dzieł sztuki pochodzących ze 115 krajów. Użytkownicy platformy mają dostęp do prac zarówno klasycznych mistrzów, takich jak Vincent van Gogh czy Claude Monet, jak i współczesnych ikon, w tym Salvadora Dalíego i Jeana-Michela Basquiata. Partnerstwo z „Vogue” wpisuje się w strategię Samsunga polegającą na współpracy z najbardziej renomowanymi galeriami i instytucjami kultury, takimi jak MoMA czy The Metropolitan Museum of Art.

Usługa Art Store jest dostępna na telewizorach Samsung z rocznika 2025, w tym na modelach The Frame, The Frame Pro, a także wybranych seriach Neo QLED i QLED. Firma podkreśla, iż to właśnie telewizory lifestyle’owe, dzięki matowej, antyrefleksyjnej powłoce ekranu, pozwalają na najlepsze doświadczenie obcowania ze sztuką cyfrową, która do złudzenia przypomina obraz w prawdziwej ramie.

Samsung nawiązuje współpracę z Liberty. 20 brytyjskich wzorów trafiło do Art Store

Jeśli artykuł Moda z okładek „Vogue’a” trafia na ekrany telewizorów Samsung The Frame nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału