Logitech zobowiązuje się do przejścia portfolio współpracy na tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu i materiały Next Life

cyberfeed.pl 3 miesięcy temu


Logitech, firma z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii i San Jose w Kalifornii, która jest właścicielem marek Logitech, Logitech G, Streamlabs, Jaybird, Blue i Ultimate Ears, ogłosiła, iż ​​całe jej portfolio Logitech do wideokonferencji i współpracy będzie teraz zaprojektowane pod kątem zrównoważonego rozwoju, stosowanie materiałów zmniejszających emisję dwutlenku węgla każdego produktu. Stanowi to rozwinięcie poprzednich ważnych inicjatyw, które firma Logitech była pionierem w przestrzeni konsumenckiej, takich jak innowacyjne bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Logitech G435.

Logitech, firma z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii i San Jose w Kalifornii, która jest właścicielem marek Logitech, Logitech G, Streamlabs, Jaybird, Blue i Ultimate Ears, ogłosiła, iż ​​całe jej portfolio Logitech do wideokonferencji i współpracy będzie teraz zaprojektowane pod kątem zrównoważonego rozwoju, stosowanie materiałów zmniejszających emisję dwutlenku węgla każdego produktu. Stanowi to rozwinięcie poprzednich ważnych inicjatyw, które firma Logitech była pionierem w przestrzeni konsumenckiej, takich jak innowacje Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Logitech G435.

Klienci firmy Logitech mogą teraz wyposażyć całe sale konferencyjne w zrównoważoną technologię, która pomoże im zarządzać śladem węglowym. Jak potwierdziła firma na targach ISE 2024, wszystkie istniejące produkty do wideokonferencji i współpracy firmy Logitech są przeprojektowywane przy użyciu materiałów pochodzących z recyklingu, bez wzrostu cen ani zmian jakości. Dotyczy to głośników konferencyjnych, wideobarów, kamer internetowych, myszy, zestawów słuchawkowych i klawiatur, a wszystko to zostało już wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Wszystkie te urządzenia do współpracy Logitech działają w systemie operacyjnym CollabOS i obejmują istniejące produkty, takie jak Rally Bar, Rally Bar Mini, Tap IP, Tap Scheduler i Scribe. Wszystkie te modele są odświeżane materiałami, które zmniejszają emisję dwutlenku węgla każdego produktu.

„Przechodząc z naszej oferty urządzeń do sal konferencyjnych na produkty charakteryzujące się niższym śladem węglowym, pomagamy innym firmom stawić czoła wyzwaniom związanym ze zrównoważonym rozwojem” – mówi Prakash Arunkundrum, dyrektor operacyjny w firmie Logitech. „Nie tylko projektujemy i produkujemy nowe produkty z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu i innych materiałów o niższej zawartości węgla, ale odświeżamy istniejące produkty, aby zapewnić liderom IT nowy sposób oceny inwestycji w technologie w miejscu pracy w systemy sal konferencyjnych – uwzględniających ludzi i planetę. Robimy to bez podnoszenia cen i utraty najwyższej jakości i wydajności, jakiej firmy oczekują od firmy Logitech”.

Wysiłki mające na celu ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko gwałtownie stały się koniecznością biznesową. W niedawnej ankiecie przeprowadzonej wśród specjalistów IT przeprowadzonej przez firmę analityczną Frost & Sullivan 65% twierdzi, iż zostanie liderem w zakresie praktyk środowiskowych, społecznych, zarządzania i zrównoważonego rozwoju jest kluczowym lub bardzo ważnym celem biznesowym w nadchodzącym roku.

Zastosowanie zasad projektowania pod kątem zrównoważonego rozwoju (DfS) do portfolio rozwiązań do współpracy wideo firmy Logitech oznacza, iż ​​klienci firmy Logitech mogą wyposażyć całe sale konferencyjne — w tym pokoje Microsoft Teams i Zoom Rooms — w technologię zaprojektowaną z myślą o zrównoważonym rozwoju. Rozwój ten stanowi kontynuację postępu osiągniętego już w przypadku urządzeń peryferyjnych do osobistych stacji roboczych, takich jak kamery internetowe, zestawy słuchawkowe, myszy i klawiatury.

Kluczową zasadą projektowania na rzecz zrównoważonego rozwoju (DfS) jest wykorzystanie materiałów o obiegu zamkniętym, które można odzyskać ze strumienia odpadów i nadać im drugie życie, w tym tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu poużytkowego (PCR), które firma Logitech nazywa „tworzywami sztucznymi następnego życia”.

Nowsze produkty do sal konferencyjnych wykorzystują już co najmniej 50% certyfikowanego plastiku pochodzącego z recyklingu, niskoemisyjnego aluminium wytwarzanego z energii odnawialnej zamiast paliw kopalnych, opakowania z lasów posiadających certyfikat FSC i innych kontrolowanych źródeł oraz 100% tkanin pochodzących z recyklingu. Firma Logitech zmniejszyła również emisję w zakresie 3 o 21% w 2022 r., mając na celu usunięcie większej ilości dwutlenku węgla, niż wytwarza do 2030 r.

Aby zwiększyć redukcję emisji dwutlenku węgla na jeszcze większą skalę i pobudzić postęp w całej branży, Logitech oferuje otwarte dzielenie się zasadami, narzędziami i wiedzą DfS na temat włączania bardziej zrównoważonych materiałów do procesu produkcyjnego ze wszystkimi zainteresowanymi organizacjami z branży technologii konsumenckich w zwiększaniu wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Aby uzyskać konsultację na temat włączania bardziej zrównoważonych materiałów do procesu produkcyjnego, skontaktuj się z nami zrównoważony rozwó[email protected].

Przejrzystość i odpowiedzialność

Ponieważ coraz więcej firm ponosi odpowiedzialność za wymierne zmniejszenie swojego wpływu na emisję dwutlenku węgla, coraz częściej poszukują dostawców technologii, którzy zapewniają przejrzystość dzięki kluczowych wskaźników wydajności, raportowania i certyfikatów stron trzecich. Firma Logitech jest na dobrej drodze do osiągnięcia swojego celu na rok 2025, jakim jest pozostawienie śladu węglowego każdego produktu w swoim portfolio, co ułatwi nabywcom technologii firmy podejmowanie świadomych decyzji dotyczących zakresu ich wpływu podczas wyposażania swoich pracowników na całym świecie sale konferencyjne, osobiste stanowiska pracy i elastyczne biurka. Firma Logitech corocznie informuje o postępach w realizacji celów działań na rzecz klimatu w: Raport wpływu z 2023 r.

Logitech decyduje się na użycie ldroższe materiały węglowe tam, gdzie to możliwe, jak pokonsumencki plastik pochodzący z recyklingu, pochodzący z elektroniki, który w przeciwnym razie mógłby trafić na wysypiska śmieci. Wszystkie tkaniny użyte w jej produktach wykonane są z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu zamiast z pierwotnego poliestru, dzięki czemu zużyte materiały, takie jak plastikowe butelki na wodę, zyskują drugie życie. Wybór niskoemisyjnego aluminium, które jest produkowane przy użyciu energii odnawialnej, takiej jak energia wodna, prowadzi do mniejszego śladu węglowego (nawet o 80% mniejszego) w porównaniu z tradycyjnym aluminium, które jest produkowane przy użyciu energii z paliw kopalnych.

Wreszcie, kompleksowe rozwiązania typu videobar firmy Logitech wymagają mniejszej liczby urządzeń i mogą pobierać mniej energii w porównaniu z systemami pokojowymi wymagającymi zewnętrznego komputera lub dodatkowych głośników i mikrofonów. Aby jeszcze bardziej zmniejszyć wpływ, Logitech dostarcza części zamienne i umożliwia wymianę komponentów nauszników zestawów słuchawkowych, pilotów i tylnych osłon pasków wideo.

www.logitech.com



Source link

Idź do oryginalnego materiału