LG Channels wchodzi do Polski. Nowe logo, lepszy interfejs i darmowe kanały

3 godzin temu

LG Electronics ogłosiło dużą aktualizację swojej usługi streamingowej LG Channels, zapowiadając jednocześnie jej rychłą ekspansję na nowe rynki, w tym do Polski.

To bezpłatna platforma typu FAST (Free Ad-supported Streaming TV), która oferuje użytkownikom telewizorów LG dostęp do kanałów telewizyjnych na żywo oraz treści na żądanie, wspieranych reklamami.

Co się zmienia?

Wraz z aktualizacją serwis zyskał nową identyfikację wizualną oraz odświeżony interfejs użytkownika, który ma być bardziej intuicyjny. Kluczową nowością jest usprawniony system nawigacji. Dzięki funkcji „szybkiego dostępu” wystarczy nacisnąć przycisk „OK” na pilocie LG Magic, aby wywołać przewodnik telewizyjny i listę ulubionych kanałów bez przerywania oglądanego programu.

LG stawia również na personalizację wspieraną przez sztuczną inteligencję, która ma lepiej dopasowywać rekomendacje treści do gustu widza. Wprowadzono także funkcje regionalne – w Europie pojawi się opcja multi-audio, pozwalająca na szybką zmianę języka dubbingu, o ile dany kanał ją obsługuje.

Ekspansja nad Wisłę

Dla polskich użytkowników najważniejszą informacją jest potwierdzenie debiutu usługi w naszym kraju. LG Channels, obecne już w 33 krajach i oferujące globalnie ponad 4000 kanałów, niedługo trafi do odbiorników w Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na Tajwanie.

Dokładna data startu nie została jeszcze podana, ale zapowiedź „wkrótce” sugeruje, iż możemy spodziewać się premiery w najbliższych miesiącach.

LG wprowadza do Polski mobilny Smart Monitor Swing. To ekran 4K na kółkach

Jeśli artykuł LG Channels wchodzi do Polski. Nowe logo, lepszy interfejs i darmowe kanały nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału