Lenovo od lat udowadnia, iż model biznesowy firmy opiera się na silnej więzi z partnerami. Podczas gali Lenovo Top Partners Awards 2025, gdzie świętowano 20-lecie firmy w Polsce, po raz kolejny wybrzmiało jasno: Lenovo swój sukces buduje wyłącznie ramię w ramię z kanałem partnerskim.
Jubileuszowa edycja wydarzenia zgromadziła gości w spektakularnych wnętrzach Ufficio Primo. To tutaj, w sercu Warszawy, wręczono w tym roku statuetki w kolorze złotym. Nagrodzono dystrybutorów i integratorów – partnerów, z którymi relacje Lenovo buduje nieraz od początku swojej bytności na polskim rynku. Wyróżnienia przyznane dystrybutorom, resellerom i integratorom to też swoiste przyponienie, że Lenovo niezmiennie polega na sprzedaży poprzez sieć partnerską. Jak głośno wybrzmiało tego wieczoru, to właśnie „niezachwiana kooperacja z kanałem partnerskim” jest fundamentem pozycji numer jeden na rynku.
To, co Lenovo udało się zbudować przez 20 lat, to nie tylko sieć sprzedaży, ale głębokie relacje międzyludzkie. Ten „ludzki wymiar współpracy” oraz pewność, iż vendor zawsze gra fair wobec kanału to dobra oznaka dla dalszej współpracy. Więcej o tegorocznej edycji można przeczytać w naszej relacji z wydarzenia:
Kultowe Jedynki tym razem na złoto. Relacja z gali Lenovo Top Partners Awards 2025

2 godzin temu







