Lenovo Top Partners Awards 2025: “Jesteśmy dumni, iż mamy tak wspaniałych partnerów” – powiedział Tomasz Klewinowski, Lenovo

2 godzin temu

Lenovo od lat udowadnia, iż model biznesowy firmy opiera się na silnej więzi z partnerami. Podczas gali Lenovo Top Partners Awards 2025, gdzie świętowano 20-lecie firmy w Polsce, po raz kolejny wybrzmiało jasno: Lenovo swój sukces buduje wyłącznie ramię w ramię z kanałem partnerskim.

Jubileuszowa edycja wydarzenia zgromadziła gości w spektakularnych wnętrzach Ufficio Primo. To tutaj, w sercu Warszawy, wręczono w tym roku statuetki w kolorze złotym. Nagrodzono dystrybutorów i integratorów – partnerów, z którymi relacje Lenovo buduje nieraz od początku swojej bytności na polskim rynku. Wyróżnienia przyznane dystrybutorom, resellerom i integratorom to też swoiste przyponienie, że Lenovo niezmiennie polega na sprzedaży poprzez sieć partnerską. Jak głośno wybrzmiało tego wieczoru, to właśnie „niezachwiana kooperacja z kanałem partnerskim” jest fundamentem pozycji numer jeden na rynku.

“Dzisiaj mieliśmy ogromną przyjemność i zaszczyt wręczyć aż 15 złotych statuetek dla naszych najlepszych partnerów z szeroko rozumianego biznesu One Lenovo. Jesteśmy dumni, iż mamy tak wspaniałych partnerów. To, co zawsze powtarzam. Sukces naszych partnerów to sukces Lenovo. (…) Jestem dumny, iż mamy tak wspaniały kanał partnerski, tak wspaniałych kooperantów” – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

To, co Lenovo udało się zbudować przez 20 lat, to nie tylko sieć sprzedaży, ale głębokie relacje międzyludzkie. Ten „ludzki wymiar współpracy” oraz pewność, iż vendor zawsze gra fair wobec kanału to dobra oznaka dla dalszej współpracy. Więcej o tegorocznej edycji można przeczytać w naszej relacji z wydarzenia:

Kultowe Jedynki tym razem na złoto. Relacja z gali Lenovo Top Partners Awards 2025

Idź do oryginalnego materiału