Notowana na GPW grupa Digitree Group ogłosiła zawarcie porozumienia w sprawie przejęcia rentownej agencji Euvic Digital. To najważniejszy krok w strategii, której celem jest osiągnięcie 150 mln zł przychodów. Jednocześnie spółka pokazała pierwsze efekty głębokiej transformacji, raportując 1,03 mln zł zysku EBITDA i 0,46 mln zł zysku netto za drugi kwartał 2025 roku.
Grupa technologiczno-marketingowa Digitree Group nabiera wiatru w żagle. 24 września spółka podpisała porozumienie z Euvic Performance, otwierające drogę do przejęcia agencji Euvic Digital. To rentowny podmiot, który w 2024 roku osiągnął 12,3 mln zł przychodów i 1,1 mln zł zysku netto. W portfolio klientów agencji znajdują się takie marki jak Orange, mBank, Lenovo, Sony Europe, Kruk czy Fortum. Przejęcie ma na celu wzmocnienie struktur kreatywnych Digitree Group oraz stworzenie realnych możliwości cross-sellingu.
“Dla Digitree to potencjalnie bardzo ważna transakcja. Zyskujemy dostęp do doświadczonego zespołu (…) a jednocześnie wzmacniamy nasze struktury kreatywne stabilną spółką. Obie strony widzą tu wyraźne synergie i rynkowe szanse” – podkreśla Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu Digitree Group.
Transakcja zostanie sfinalizowana w najbliższych miesiącach po zakończeniu procesu due diligence i uzyskaniu wymaganych zgód. Wojciech Wolny, członek Rady Nadzorczej Digitree Group i CEO Euvic SA, komentuje, iż wzrost przez akwizycje to najlepsza strategia w dobie konsolidacji rynku, a przekazanie Euvic Digital w ręce Digitree Group jest naturalnym krokiem w rozwoju.

Krzysztof Małecki, Tobiasz Wybraniec i Przemysław Marcol
Ogłoszenie przejęcia zbiegło się w czasie z publikacją wyników finansowych, które potwierdzają skuteczność restrukturyzacji w Digitree Group. W drugim kwartale 2025 roku grupa wypracowała:
- 16 mln zł przychodów,
- 1,03 mln zł EBITDA,
- 0,46 mln zł zysku netto.
To przełomowy moment po miesiącach porządków i kosztownych zmian, w trakcie których spółka świadomie ograniczyła przychody, by skoncentrować się na rentownych projektach.
“Nie robimy kosmetyki, tylko prawdziwą przebudowę. Zamknęliśmy to, co nie przynosiło wartości, a dziś pokazujemy, iż nowe Digitree dowozi wyniki” – zaznacza Tobiasz Wybraniec.
Grupa planuje rosnąć szybciej niż rynek, którego wartość w pierwszej połowie 2025 roku przekroczyła 6,6 mld zł (wzrost o 7,2% r/r). Digitree zamierza łączyć wzrost organiczny z kolejnymi akwizycjami.
“Nasze poszukiwania koncentrują się głównie na obszarach: influencer marketing, social-first/video oraz marketplace” – dodaje Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group.