Koło tył z gravela Lapierre, następny bubel!

velotech-pl.blogspot.com 1 rok temu

Tak, tak bubel jakich mało nie można się dziwić iż później klienci mają kłopoty.

Koło dostałem do spróbowania koło czy da się podciągnąć szprychy bo kwiczą i rzężą cały czas ......

Jakież było moje zdziwienie jak po wstępnych pomiarach okazało sięże strona napędowa ma naciąg rzędu 70 kgf o drugiej nie wspomnę bo tak się kiwały jak chciały.

Co gorsza szprychy to zwykłe stalowe pomalowane na czarno ...masakra.....i za długieeeeeee....

.... jak można dać porządną piastę na maszynach i nie tanią obręcz Mavica i dać takie szprychy... zasrana oszczędność...

Ale clou programu jest naciąg i nyple.

Ktoś albo coś napierdzielał nyple od zewnątrz albo wiertarką albo maszyną do naciągania .

Nyple zostały pouszkadzane, końcówka urządzenia na dodatek uszkodziła końcowy gwint szprych i można to było jedynie wypier....ć do kosza.









No i co ? robimy tuning.......katalizator out, wydech z nierdzewki i wuala.

Wstawiłem nowe szprychy porządne mocne Pillary 2.2/2.0 do tego nyple mosiądz DSNG.

I to dopiero nabrało sensu do codziennej jazdy.

Koło zrobiło się sztywne i mocne, przy użyciu tensometru wyrównano naciąg i teraz nic nie kwiczy i nie trzeszczy.




I co nie można tego było zrobić od początku ? A po co rower sprzedany frajerze martw sie póxniej sam.

Poprawiałem i przerabiałem w tym roku znowu wiele kół robionych przez po prostu amatorów mieniących się "profi" i firm poważanych ale to zwykła popelina była a nie produkty.

Co interesujące , obręcz Mavica została wykonana w technologii Hookless, czyli bez rantów co sugeruje stosowanie systemów tubless, choć można i z dętkami.

Cóż mam powiedzieć, okazyje sięże jak kupujemy nowy rower nie patrzcie tylko na kolor, wazne jest w nim wszystko !

Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo

email: [email protected]





















Idź do oryginalnego materiału