Dzisiaj, 31 października 2024 roku, klienci Banku Millennium doświadczają poważnych problemów z dostępem do aplikacji mobilnej. Awaria, która rozpoczęła się około godziny 9:00, uniemożliwia zalogowanie się na konto, a tym samym korzystanie z usług bankowych.
Awaria aplikacji Banku Millennium – 31.10.2024 r.
Klienci zgłaszają problemy z dostępem do konta, realizacją przelewów, sprawdzaniem stanu konta czy historią transakcji. Skala problemu wydaje się naprawdę duża. Serwis Downdetector odnotował lawinowy wzrost zgłoszeń dotyczących awarii.
Liczba raportów o awarii utrzymuje się na wysokim poziomie. | Źródło: mat. własny – zrzut ekranu z Downdetector
Aplikacja Millennium w niektórych przypadkach nie działa wcale, uniemożliwiając zalogowanie się, w innym wypadkach działa bardzo powoli.
- Pobierz: aplikacja banku Millennium (Android)
- Pobierz: aplikacja banku Millennium (iOS)
Wielu klientów wyraża swoje niezadowolenie w mediach społecznościowych, krytykując bank za brak szybkiej reakcji i informacji o przewidywanym czasie usunięcia awarii.
Na ten moment nie wiadomo, co spowodowało awarię ani kiedy aplikacja mobilna Banku Millennium wróci do pełnej sprawności. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.
Źródło: mat. własny