Kolejna wielka awaria Banku Millennium. Dostęp do konta niemożliwy

2 tygodni temu

Dzisiaj, 31 października 2024 roku, klienci Banku Millennium doświadczają poważnych problemów z dostępem do aplikacji mobilnej. Awaria, która rozpoczęła się około godziny 9:00, uniemożliwia zalogowanie się na konto, a tym samym korzystanie z usług bankowych.

Awaria aplikacji Banku Millennium – 31.10.2024 r.

Klienci zgłaszają problemy z dostępem do konta, realizacją przelewów, sprawdzaniem stanu konta czy historią transakcji. Skala problemu wydaje się naprawdę duża. Serwis Downdetector odnotował lawinowy wzrost zgłoszeń dotyczących awarii.

Liczba raportów o awarii utrzymuje się na wysokim poziomie. | Źródło: mat. własny – zrzut ekranu z Downdetector

Aplikacja Millennium w niektórych przypadkach nie działa wcale, uniemożliwiając zalogowanie się, w innym wypadkach działa bardzo powoli.

Wielu klientów wyraża swoje niezadowolenie w mediach społecznościowych, krytykując bank za brak szybkiej reakcji i informacji o przewidywanym czasie usunięcia awarii.

Na ten moment nie wiadomo, co spowodowało awarię ani kiedy aplikacja mobilna Banku Millennium wróci do pełnej sprawności. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

Nie uwierzysz. PKP Intercity obiecuje szybszy internet w pociągach

Źródło: mat. własny

Bank millenniumpolska
Idź do oryginalnego materiału