Klienci w sieci AT&T otrzymują jeszcze jedno narzędzie, które pomoże im zdecydować, kiedy odebrać telefon: wskazanie Dlaczego Firma dzwoni do ciebie, bezpośrednio z przychodzącego ekranu połączeń. To kontynuacja Markowa funkcja połączeń Ta AT&T i TransUnion wprowadzono w zeszłym roku i działają tylko na telefonach z Androidem.
Ta funkcja rozpoczyna się od firmy wykonującej połączenie, która może wyświetlić wiadomość taką jak „Przypomnienie w uzupełnieniu” lub „Usługa dostaw”. Wiadomość pojawi się również na stronie szczegółów połączenia. Nie ma nic, co odbiornik musi zrobić, aby zobaczyć wiadomość; Po prostu wyskoczy teraz, jak to robią odznaki zweryfikowane.
Teoretycznie da ci znać, czy Twoja apteka dzwoni, aby poinformować Cię o wkładu, czy też twój kierowca Doordash stoi przed budynkiem mieszkaniowym. Brzmi całkiem ładnie.
Ale ograniczanie się do Androida oznacza wielu klientów AT&T w USA nie zobaczy wiadomości, ponieważ jesteśmy Notorycznie przewodzące iPhone’a ludzi. To może nie zawsze tak; James Garvert, starszy wiceprezes Trucontact Communications Solutions w TransUnion, mówi The Verge „Oczekujemy, iż z czasem zdolność ta stanie się standardem na wszystkich urządzeniach mobilnych”.