KHS Summit SS Retreobike dla konesera, odnawianie

velotech-pl.blogspot.com 1 tydzień temu

Witam ale nie ciepło....zimno się zrobiło i znowu będą narzekania iż przymrozki zniszczyły zbiory owoców, to fakt niestety jest nieprzyjemny.

Jednocześnie nasza branża też cierpi bo krótki postój też nie jest mile widziany....

Ostatnio postanowiłem sprawdzić jak się ma ramka KHS co się kurzy w kącie od kilkunastu lat...

Jeździłem na tym rowerze w czasach maratonów jako treningowy, ale krótką chwile, bo często zmieniałem ramy w tamtych czasach,,,,

Parę dni temu wyciągnąłem ją i wpadłem na pomysł..... a złoże rower, a w sumie przeskładam części z GT czerwonego na którym tyrałem singla ostatnio.

Rama ma dwukrotnie cieniowane rurki, jest ładna, nie zniszczona, kolor osobliwy zielony, produkt amerykański takiej samej klasy jak dobry Marin czy Kona, więc nie biednie.

Rower dostał ten napęd 32x15 singlowy i oponki terenowe, czyli dalej trening wytrzymałościowy i na kadencje.

Z racji singla ilość części jest ograniczona do minimum.

Problemem okazała się wielkość ramy, 18" no to trochę mało mi w tym przypadku, a w zasadzie chodzi tu tylko o wysokość kierownicy.

Na płaskiej kierownicy dało się jechać , aczkolwiek był mały dyskomfort, siodełko było zbyt wysokie do jej położenia.

Pomysł.... znalazłem wygiętą kierownice Syncrosa i teraz jazdy troche wygodniejsze sięokazały.

Myślę o wstawienia jakiegoś amortyzatora bo jest taka możliwość ale o małym skoku, 50-60 mm co mi trochę ogranicza wybór w zbiorach.

W każdym razie rowerek w obecnej chwili prezentuje się bardzo ładnie, aczkolwiek mam w planach jakiś następny projekt, więc jakby ktoś był zainteresowany to pytać na serwisie, a może sprzedam?

Jeśl;i chodzi o specyfikacje to

-koła na piastach maszynowych Formula

-szprychy cieniowane 2/1.8

-nyple alu

-obręcze alu jednokomorowe retro 450 g

-klamki Tektro

-hamulce Tektro

-kierownica Syncros

-chwyty zakręcane

-stery Diatech

-mostek cr-mo

-sztyca Zoom

-opony Ritchey i IRC

-pakiet Neco z alu miskami

-korba Essa

-siodełko Velo

-napinacz Point

-zębatka Bicyclon

To chyba tyle, dzisiejsza galeria.


Jak widać to stare chromówki miały w sobie to coś, klasyczny kształt, kąty, cienkie rurki, teraz takie coś robią za pierdyliard dolarów wracając do retro......

Tak się jeszcze zastanawiam bo jakby rower został mi na stałe, to zdobyłem do niego ostatnio srebrną korbe i jaki kolor blatu dać? czarny czy zielony........


Serwis odrestaurowuje stare rowery mtb, szosowe i inne, warto zapytać, Możemy wspólnie złożyć, zrobić, stworzyć Twój indywidualny rower.



Spike😎

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604
godz 12 - 19.oo
Idź do oryginalnego materiału