CANAL+ i marka THOMSON ogłosiły partnerstwo: aplikacje CANAL+ oraz lokalne serwisy Grupy będą preinstalowane na telewizorach THOMSON Smart TV, zwłaszcza w najnowszych modelach Powered by TiVo. Na pilotach pojawi się dedykowany przycisk CANAL+, co ma uprościć dostęp do treści dla blisko 40 mln abonentów na świecie.
W krajach europejskich, gdzie CANAL+ prowadzi działalność (m.in. Francja, Polska, Szwajcaria, Holandia, Czechy, Austria, Węgry, Słowacja, Belgia i Rumunia), na telewizorach THOMSON Smart TV będą od dzisiaj preinstalowane aplikacje CANAL+ oraz lokalne usługi Grupy, takie jak Skylink, FOCUS+, TV Vlaanderen i Télésat. Dotyczy to w szczególności najnowszych modeli Powered by TiVo. Dodatkowo, na pilotach tych urządzeń znajdzie się dedykowany przycisk CANAL+, zapewniający szybki, bezpośredni dostęp do biblioteki treści.
Partnerstwo obejmuje również wspólne działania handlowe i marketingowe – od brandowanych opakowań po zintegrowane promocje online i w sklepach.
„To strategiczne partnerstwo z marką THOMSON potwierdza nasze konsekwentne dążenie do zwiększania dostępności aplikacji CANAL+. Po raz pierwszy, na wszystkich naszych europejskich rynkach, abonenci skorzystają z uproszczonego i natychmiastowego dostępu do treści dzięki przyciskowi CANAL+ na pilocie” – komentuje Philippe Schwerer, EVP Industrial Partnerships & New Business w CANAL+.
W tle porozumienia CANAL+ podkreśla globalną skalę działalności – obecność w blisko 70 krajach i 40 mln abonentów, a także przejęcie operacyjnej kontroli nad MultiChoice Group (potwierdzone 22 września 2025 r.). Z kolei marka THOMSON, z 130‑letnim dziedzictwem i szerokim portfolio produktów elektroniki użytkowej, wzmacnia dystrybucję swoich Smart TV z preinstalowanym ekosystemem CANAL+ w Europie, co upraszcza użytkownikom start i korzystanie z usług VOD/OTT bez dodatkowych kroków instalacyjnych.