Jak ustawić automatyczną odpowiedź poza biurem w Outlooku?

2 lat temu
Zdjęcie: Jak ustawić automatyczną odpowiedź poza biurem w Outlooku?


Jeśli rutynowo wysyłasz i odbierasz e-maile, ale planujesz niedługo wyjechać na wakacje, skonfigurowanie automatycznych odpowiedzi będzie dla Ciebie ratunkiem. Odpowiedzi automatyczne to SMS-y generowane maszynowo, które aktywują się po otrzymaniu wiadomości e-mail, ale gdy nie ma Cię w biurze, aby na nią odpowiedzieć. W ten sposób nadawca będzie wiedział, iż jesteś poza biurem na wakacje, i uchroni Twoją skrzynkę odbiorczą przed kolejnymi wiadomościami e-mail.

Jeśli szukasz łatwego sposobu na skonfigurowanie odpowiedzi „poza biurem” w Outlooku, ten przewodnik jest dla Ciebie. W poniższym artykule omówiono konfigurowanie odpowiedzi „poza biurem” w programie Outlook na różnych platformach.

Jak skonfigurować Poza biurem w Outlooku na komputerze?

Jeśli korzystasz z internetowej wersji programu Outlook na komputerze PC do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail, skonfigurowanie odpowiedzi „poza biurem” można gwałtownie wykonać w kilku krokach. Wszystko, co musisz zrobić, to:

  1. Zaloguj się do swojego konta Outlook w przeglądarce.
  2. Kliknij „Ikonę koła zębatego” w prawym górnym rogu.
  3. Kliknij „Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook”.
  4. Wybierz zakładkę „Poczta”.
  5. Włącz opcję „Odpowiedzi automatyczne włączone”.
  6. Wpisz odpowiedź „poza biurem” w polu tekstowym.
  7. Kliknij „Zapisz”, a okno się zamknie.

W kroku 5, poniżej „Odpowiedzi automatyczne” znajdziesz inną opcję o nazwie „Wysyłaj odpowiedzi tylko w określonym przedziale czasu”. Ta opcja jest idealna, jeżeli chcesz wysyłać odpowiedzi „poza biurem” tylko przez ograniczony czas, na przykład na początek i koniec wakacji.

Włączenie tej opcji pozwala również uniknąć dodatkowego kroku, jakim jest powrót do programu Outlook, gdy chcesz wyłączyć odpowiedzi automatyczne.

Jak skonfigurować Poza biurem w Outlooku w aplikacji na iPhone’a?

Outlook ma fantastyczną wersję mobilną dostępną w App Store. jeżeli zarządzasz swoimi wiadomościami e-mail z wygody swojego iPhone’a, konfigurowanie odpowiedzi „Poza biurem” jest dość proste.

Oto kroki, aby zacząć:

  1. Uruchom aplikację „Outlook” na swoim iPhonie.
  2. Kliknij „Dom”.
  3. Kliknij ikonę „Ustawienia”.
  4. Wybierz swoje konto Outlook.
  5. Wybierz opcję „Odpowiedzi automatyczne”.
  6. Naciśnij przełącznik „Odpowiedzi automatyczne”, aby włączyć odpowiedzi „poza biurem”.
  7. Wpisz odpowiedź „poza biurem” w polu tekstowym pod przełącznikiem „Odpowiedzi automatyczne”.

Po powrocie do biura po prostu wróć do konta Outlook w aplikacji Outlook i wykonaj te same kroki do kroku 6. Stuknij w przełącznik „Odpowiedzi automatyczne”, aby wyłączyć odpowiedzi „poza biurem”.

Jak skonfigurować Poza biurem w Outlooku na Androidzie

Praca w aplikacji Outlook dla systemu Android to wspaniałe doświadczenie, ale włączenie odpowiedzi „poza biurem” przed wyjazdem na wakacje pozostało prostsze. Zanim opuścisz miasto, włącz odpowiedzi „poza biurem”, wykonując następujące czynności:

  1. Uruchomienie aplikacji „Outlook” na Twoim Androidzie.
  2. Wybierz „Dom” w lewym górnym rogu; to trzy poziome linie.
  3. Wpisz „Ustawienia”.
  4. Wybierz konto, aby skonfigurować odpowiedzi „poza biurem”.
  5. Stuknij w „Odpowiedzi automatyczne” pod tytułem konta, aby otworzyć nowe okno.
  6. Wpisz tekst „poza biurem”, którego chcesz użyć w polu „Odpowiedz wszystkim”.
  7. Wybierz ikonę „Sprawdź” w prawym górnym rogu okna.

Teraz nie musisz się martwić, iż nie będziesz na bieżąco informować klientów.

Jak skonfigurować Poza biurem w Outlooku na iPadzie

Korzystanie z programu Outlook na iPadzie umożliwia pracę i zarządzanie pocztą e-mail na tym samym urządzeniu. Jako bonus, jeżeli planujesz wziąć urlop z biura, nie ma potrzeby odbywania specjalnej podróży do pracy. Możesz skonfigurować odpowiedzi Outlooka „poza biurem” bezpośrednio z iPada w kilku krokach.

Musisz zacząć od:

  1. Uruchom aplikację „Outlook” na iPadzie.
  2. Stuknij ikonę „Dom” widoczną w lewym górnym rogu.
  3. Wybierz ikonę „Ustawienia”.
  4. Stuknij swoje konto Outlook.
  5. Wybierz opcję „Odpowiedzi automatyczne”.
  6. Wybierz przełącznik „Odpowiedzi automatyczne”, aby włączyć odpowiedzi „poza biurem”.
  7. Wpisz odpowiedź „poza biurem” w polu tekstowym pod przełącznikiem „Odpowiedzi automatyczne”.

Twój Outlook będzie teraz automatycznie odpowiadał na wiadomości e-mail otrzymane na iPadzie.

Konta Exchange działają nieco inaczej niż zwykłe konta Gmail i Yahoo. jeżeli masz konto Exchange w programie Outlook, możesz włączyć odpowiedzi „poza biurem”, wykonując następujące czynności:

  1. Uruchom aplikację „Ustawienia” na iPadzie.
  2. Wybierz „Konta i hasła”.
  3. Wybierz konto e-mail, aby włączyć odpowiedzi poza biurem.
  4. Przewiń w dół i wybierz „Odpowiedź automatyczna”, przełączając ją „włączona”.
  5. Wybierz „Data zakończenia”, aby określić, kiedy zatrzymać odpowiedzi „poza biurem”.
  6. Wpisz żądaną odpowiedź „poza biurem” w „Wiadomość o nieobecności”.
  7. Wybierz przycisk „Zapisz”.
  8. Wyjdź z aplikacji „Ustawienia”.

Konto Exchange w Outlooku będzie wysyłać odpowiedzi „poza biurem”, tak jak każde inne konto e-mail.

Dodatkowe często zadawane pytania

Jak mogę to wyłączyć, gdy wrócę do biura?

Jeśli chcesz wyłączyć automatyczne odpowiedzi „poza biurem” w Outlooku, możesz to łatwo zrobić, wykonując poniższe czynności:

1. Zaloguj się do swojego konta Outlook w przeglądarce.

2. Kliknij „Ikonę koła zębatego” w prawym górnym rogu.

3. Kliknij „Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook”.

4. Wybierz zakładkę „Poczta”.

5. Wyłącz opcję „Odpowiedzi automatyczne”.

Czy Outlook obsługuje odpowiedzi „Poza biurem” dla Gmaila?

Outlook obsługuje odpowiedzi „poza biurem” dla Gmaila oraz Yahoo. Konfigurowanie odpowiedzi „poza biurem” jest stosunkowo proste w przypadku kont Gmail i Yahoo w Outlooku. Konta Microsoft Exchange działają podobnie, z niewielką różnicą w konfiguracji odpowiedzi „poza biurem”.

Utrzymuj swoich klientów w pętli

Każdy zasługuje na przerwę od czasu do czasu, ale najlepiej jest skonfigurować odpowiedzi „poza biurem” na koncie Outlook przed wyjazdem z biura. Może być ratunkiem, ponieważ informuje klientów, iż nie możesz natychmiast odpowiedzieć. Mogą również wiedzieć, kiedy oczekiwać odpowiedzi, jeżeli podałeś tego rodzaju informacje w odpowiedzi „poza biurem”, co znacznie ułatwia komunikację i życie o wiele prostsze.

Jak często wysyłasz odpowiedzi dotyczące nieobecności w Outlooku? Czy manualnie wyłączasz odpowiedzi automatyczne? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

Source: www.alphr.com

Idź do oryginalnego materiału