Zadebiutowany w Apple Intelligence i iOS 18.2, Image Playground umożliwia generowanie zabawnych i oryginalnych obrazów AI dzięki podpowiedzi. Jest wbudowana w kilka własnych aplikacji, takich jak Notatki i Wiadomości, a choćby jest dostępna jako samodzielna aplikacja. Chociaż jest to niesamowita funkcja, kilku użytkowników zgłosiło, iż przy pierwszym uruchomieniu aplikacji na swoich iPhone’ach utknęło w „Wsparcie pobierania dla Image Playground”. W takiej sytuacji nie będzie można używać aplikacji Image Playground do generowania obrazów. Na szczęście istnieje kilka sposobów rozwiązania tego problemu i korzystania z możliwości generowania obrazów na urządzeniach zgodnych z Apple Intelligence.
Metoda 1: Włącz Wi-Fi i naładuj iPhone’a
Jeśli utkniesz z „Wsparciem pobierania dla Image Playground” na swoim iPhonie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to podłączyć ładowarkę i podłączyć iPhone’a do stabilnej sieci Wi-Fi. Ta sztuczka pomogła kilku użytkownikom, którzy borykali się z tym problemem na swoich iPhone’ach, więc warto spróbować. Upewnij się tylko, iż masz połączenie ze stabilną siecią Wi-Fi. W przypadku problemów z połączeniem sieciowym aplikacja może zawiesić się na dłużej. Niektórzy użytkownicy wspominali, iż problem został rozwiązany w ciągu 20 minut, podczas gdy inni musieli poczekać trochę dłużej. To powiedziawszy, ta metoda ostatecznie pomogła im wrócić na adekwatne tory.
Metoda 2: Zmień ustawienia języka i regionu
Warto wiedzieć, iż funkcje Apple Intelligence nie są dostępne we wszystkich regionach i językach. Początkowo Apple Intelligence było dostępne tylko w wersji Stany Zjednoczone. W iOS 18.2 Apple rozszerzyło swoją funkcję AI o Angielski (Australia), angielski (Kanada), angielski (Irlandia), angielski (Wielka Brytania), angielski (Nowa Zelandia) i angielski (RPA).
W idealnym przypadku Image Playground, Genmoji i inne funkcje Apple Intelligence powinny działać, jeżeli wybierzesz dowolny z obsługiwanych języków i regionów. Jednak kilku użytkowników wspomniało, iż aplikacja Image Playground wyświetla obsługę pobierania po przełączeniu się do Australii, Nowej Zelandii lub dowolnego innego regionu z wyjątkiem Stanów Zjednoczonych. Co zaskakujące, niektórym użytkownikom udało się rozwiązać ten problem z aplikacją Image Playground, ustawiając język iPhone’a na amerykański. Ponadto niektórzy użytkownicy wspomnieli, iż przenieśli się do Stanów Zjednoczonych, a następnie z powrotem do Australii lub innego obsługiwanego kraju i natychmiast zadziałało. Możesz spróbować i sprawdzić, czy to zadziała dla Ciebie.
Metoda 3: Przełącz inteligencję Apple
Jeśli w aplikacji Image Playground od dłuższego czasu pojawia się komunikat o obsłudze pobierania, możesz włączyć funkcję Apple Intelligence na swoim iPhonie, aby naprawić wszelkie problemy lub niespójności w aplikacji. Jest to dość łatwe i zajmuje tylko kilka sekund. Wszystko, co musisz zrobić, to wykonać poniższe kroki:
- Otwórz Aplikacja Ustawienia na swoim iPhonie.
- Przewiń w dół i dotknij Inteligencja Apple i Siri.
- Tutaj wyłącz Inteligencja Apple dźwignia kolankowa.
- Poczekaj kilka sekund i ponownie włącz przełącznik.
Metoda 4: Uruchom ponownie iPhone’a
Ponowne uruchomienie to jeden z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów rozwiązywania typowych problemów z oprogramowaniem, usterek sieci i innych problemów na iPhonie. Dlatego jeżeli aplikacja Image Playground utknęła podczas pobierania pomocy, możesz ponownie uruchomić iPhone’a. Spowoduje to usunięcie wszelkich tymczasowych usterek, umożliwi nowy start urządzenia i przywróci pobieranie. Ponowne uruchomienie usunie także drobne usterki oprogramowania, które mogą zakłócać działanie aplikacji Image Playground. Dlatego zdecydowanie zalecamy ponowne uruchomienie iPhone’a lub iPada przed wypróbowaniem innych kroków.
Powyższe kroki powinny pomóc Ci naprawić „Wsparcie pobierania dla Image Playground” na iPhone’ach. jeżeli przez cały czas masz ten sam problem, najlepszą opcją jest poczekanie. Ponieważ niedawno wprowadzono Image Playground, wielu użytkowników może próbować pobrać wsparcie. Mogło to spowodować przeciążenie serwera i nieoczekiwane opóźnienia. Po zmniejszeniu obciążenia powinieneś mieć dostęp do aplikacji Image Playground na swoim iPhonie.
Jeśli Twój iPhone nie wyświetla komunikatu „wsparcie pobierania”, ale przez cały czas nie możesz korzystać z aplikacji Image Playground, możesz zapoznać się z naszym dedykowanym przewodnikiem rozwiązywania problemów, w jaki sposób naprawić problemy z działaniem Image Playground.