W ciągu ostatnich kilku dni rosnąca liczba użytkowników systemu iOS 18.5 zgłosiła, iż aplikacja Mail wyświetla pusty ekran po otwarciu, przestaje odpowiadać na żądania lub nieoczekiwanie się zawiesza.
Problem ten wydaje się dotyczyć różnych modeli iPhone’a, co sugeruje, iż jest to problem związany z oprogramowaniem iOS 18.5. Apple jeszcze nie potwierdziło tego problemu.
Co ciekawe, podczas gdy iOS 18.5 został wydany w zeszłym miesiącu, powszechne doniesienia o tym problemie z aplikacją Mail pojawiły się dopiero niedawno. Użytkownicy na platformach takich jak Reddit i Apple Support Communities dzielili się swoimi doświadczeniami, wskazując, iż problem nie jest odosobniony.
Użytkownicy wykazali się pomysłowością i znaleźli sposób na przywrócenie pracy aplikacji Mail. Można zastosować jedno z następujących rozwiązań:
- ponowne uruchomienie iPhone’a,
- wymuszenie zamknięcia aplikacji Mail,
- wyłączenie automatycznej korekty klawiatury i inteligentnej interpunkcji,
- ponowne zainstalowanie aplikacji Mail.
Niestety powyższe kroki nie rozwiązują trwale problemu i po jakimś czasie sytuacja się powtarza.
Jak dotąd, Apple oficjalnie nie potwierdziło błędu.
Źródło: 9To5Mac