Firma Intel naprawiła także kilka problemów w procesorach Intel Core Ultra Series 1 i Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc, w tym poprawkę dotyczącą problemu podczas włączania lub wyłączania ustawienia wstępnego Endurance Gaming, problem z uszkodzeniem obrazu w Chaos Enscape Benchmark 4.1, problem z niższa wydajność w teście porównawczym 3DMark Wildlife Extreme i naprawa problemu z korupcją podczas rozgrywki w Final Fantasy XVI.
POBIERAĆ: Sterowniki graficzne Intel Arc GPU 101.6127/6044 Beta
Najważniejsze informacje o grach:
Obsługa sterownika Intel Game On dla procesorów graficznych Intel Arc z serii A i Intel Core Ultra z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc w celu: Poprawy wydajności gier na produktach graficznych Intel Arc z serii A w porównaniu ze sterownikiem systemu Intel 31.0.101.6083 dla:
- Strażnik rdzenia (DX11)
- Średni wzrost liczby klatek na sekundę do 11% w rozdzielczości 1080p przy ustawieniach Bardzo Wysokich
- Do 13% średniego wzrostu FPS przy 1440p przy ustawieniach Bardzo Wysokich
- Metafora: ReFantazio (DX11)
- Do 20% średniego wzrostu FPS przy 1440p przy ustawieniach Wysokich
Ulepszenia wydajności gier na procesorach graficznych Intel Core Ultra Series 2 w porównaniu ze sterownikiem systemu Intel 31.0.101.5736 dla:
- Zremasterowany Marvel’s Spider-Man (DX12)
- Do 8% średniego wzrostu FPS w rozdzielczości 1080p przy ustawieniach Średnich
- Assassin’s Creed Miraż (DX12)
- Średni wzrost liczby klatek na sekundę do 24% w rozdzielczości 1080p przy ustawieniach Średnich i wyłączonej jakości adaptacyjnej
Naprawione problemy:
Intel Core Ultra Series 1 i Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:
- Podczas włączania lub wyłączania gry Endurance Gaming poprzednie ustawienie szybkości klatek może nie zachować żądanej szybkości klatek. jeżeli zostanie to zaobserwowane, wybierz zamierzone ustawienie, aby ponownie zastosować tryb szybkości klatek.
- W programie Chaos Enscape Benchmark 4.1 mogą wystąpić zakłócenia wizualne.
- Wydajność 3DMark Wildlife Extreme może być niższa od oczekiwanej.
- Final Fantasy XVI (DX12) może wykazywać uszkodzenia podczas rozgrywki.
Znane problemy:
Produkty graficzne Intel Arc z serii A:
- Doom Eternal (VK) może powodować sporadyczne migotanie w menu gry i podczas rozgrywki.
- Blender może doświadczyć awarii aplikacji podczas renderowania niektórych scen porównawczych.
- Topaz Video AI może powodować błędy podczas eksportowania filmów po użyciu niektórych modeli do usprawnień wideo.
Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:
- W grze Horizon Forbidden West (DX12) mogą wystąpić zniekształcenia kolorów.
- W programie Adobe Premiere Pro mogą występować uszkodzenia wyjściowego wideo po wykonaniu kodowania 8K AV1.
- SPECworkstation 3.1 może wykazywać niestabilność systemu podczas wykonywania pewnych obciążeń.
- PugetBench dla Davinci Resolve Studio V19 może sporadycznie powodować błędy, gdy ustawienia wstępne testu porównawczego są ustawione na Rozszerzone.
- W Davinci Resolve Studio v19.0 mogą wystąpić błędy podczas renderowania scenariuszy testowych OpenVino.
Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanymi procesorami graficznymi Intel Arc:
- Aplikacje AI oparte na DirectML mogą doświadczać wolniejszych opóźnień pierwszego tokena.
- W programie Adobe Premiere Pro mogą występować uszkodzenia wyjściowego wideo po wykonaniu kodowania 8K AV1.
- W Davinci Resolve Studio v19.0 mogą wystąpić błędy podczas renderowania scenariuszy testowych OpenVino.
- W niektórych scenach w grze Star Wars Outlaws (DX12) może wystąpić awaria lub uszkodzenie krawędzi obiektu.
Znane problemy z technologią Intel Arc Control:
- Harmonogram aktualizacji sterowników może nie działać sporadycznie.
- Przechwytywanie lub przesyłanie strumieniowe Arc Control Studio może nie przerywać sporadycznie, jeżeli używana jest opcja zatrzymania. Rozwiązaniem jest użycie opcji Wyjdź z aplikacji w Ustawieniach, aby zatrzymać nagrywanie.