Intel Arc GPU graficzne sterowniki 101.6559 WHQL Wydane

cyberfeed.pl 9 godzin temu


Intel wydał dziś najnowszą wersję swoich sterowników graficznych Arc GPU. Wersja 101.6559 WHQL dodaje grę w optymalizacji sterownika dla „Like A Dragon: Pirate Yakuza na Hawajach”, z optymalizacją obejmującą serię B, seria A i podstawowe procesory ultra z Arc IGPU. Kierowcy dodają również optymalizację „Avowed”, obejmującą serię B i dyskretne procesory graficzne z serii A. Wydajność GPU z serii B-Series została ulepszona dla „Saga Senua: Hellblade II”, przy do 5,9% wzrost frameratów, które mają być w 1080p z wysokim ustawieniami.

Wśród problemów ustalonych z tym wydaniem są migotanie w przypadku dyskretnego GPU z serii A, Core Ultra Series 1 i IGPU serii 2 w Adobe After Effects, szczególnie w oknie podglądu. „Horizon Zero Dawn Remastered” doświadczający awarii z wytwarzaniem ramki włączonej w procesorach Core Ultra Series 2 z grafiką ARC. Chwyć sterowniki z poniższego linku.

POBIERAĆ: Intel Arc GPU grafiki 101.6559 WHQL

Najważniejsze wydarzenia w grach

Gra Intel na obsługę sterownika na serii B Arc Arc, grafiki graficznej z serii A i Intel Core Ultra z wbudowanym procesorem graficznym Intel Arc dla:

  • Jak smok: pirat yakuza na Hawajach

Gra Intel na obsługę sterownika na serii B Arc Arc, z serii A GPU dla: Ulepszenia wydajności gry na grafice GPU z serii Intel Arc w porównaniu z Intel 32.0.101.6262 Software Driver dla:

  • Saga Senua: Hellblade II (DX12)
    • Do 5,9% średniej podniesienia FPS przy 1080p z wysokimi ustawieniami

Naprawiono problemy

Intel Arc A-Series Graphics Produkty:

  • Adobe After Effects może wykazywać migotanie w oknie podglądu podczas odtwarzania.

Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanym procesorem graficznym Intel Arc:

  • Adobe After Effects może wykazywać migotanie w oknie podglądu podczas odtwarzania.

Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanym procesorem graficznym Intel Arc:

  • Horizon Zero Dawn Remastered (DX12) może wystąpić podczas rozgrywki podczas rozgrywki z włączonym generowaniem ramek.
  • Adobe After Effects może wykazywać migotanie w oknie podglądu podczas odtwarzania.

Znane problemy

Intel Arc B-series Graphics Produkty:

  • Terraria (DX9) może wykazywać migoczące korupcje w trybie pełnego ekranu.
  • MLPerf może wykazywać błędy przerywane podczas uruchamiania konfiguracji systemu Multi-GPU. Zaleca się wyłączenie zintegrowanego GPU jako obejścia.
  • Topaz Labs Photo AI może wykazywać zepsucia z niektórymi operacjami zwiększania obrazu.
  • Magix Vegas Pro może wykazywać uszkodzenia podczas korzystania z funkcji transferu stylu.
  • Dassault Systèmes Catia może doświadczyć awarii aplikacji podczas korzystania z opcji HQAO.
  • CyberLink Power Director może odczuwać łzawienie i opóźnienie w oknie podglądu i eksportowanym wideo.
  • Adobe Lightroom Classic może doświadczyć niższej niż oczekiwano wydajność. Obejście:
  • W edycji preferencje, opcje wydajności, wybierz procesor graficzny jako „niestandardowy”.
  • Wybierz „Użyj GPU do wyświetlania”, „Użyj GPU do przetwarzania obrazu” i „Użyj GPU do eksportu”.

Intel Arc A-Series Graphics Produkty:

  • Call of Duty: Black Ops 6 (DX12) może wykazywać ciemniejsze niż oczekiwane cienie w niektórych scenariuszach kampanii.
  • Topaz Gigapixel AI może doświadczyć przerywanych wypadków podczas eksportowania zdjęć.
  • CyberLink Power Director może odczuwać łzawienie i opóźnienie w oknie podglądu i eksportowanym wideo.

Intel Core Ultra Series 1 z wbudowanym procesorem graficznym Intel Arc:

  • Pugetbench dla DaVinci Resolve Studio V19 może doświadczyć błędów sporadycznie z ustawionym zestawem wstępnym Benchmark.
  • DaVinci Resolve Studio V19.0 może wystąpić błędy podczas renderowania scenariuszy testowych Openvino.
  • Topaz Video AI może doświadczyć korupcji podczas eksportowania filmów po użyciu niektórych modeli do usprawnień wideo.
  • CyberLink Power Director może odczuwać łzawienie i opóźnienie w oknie podglądu i eksportowanym wideo.

Intel Core Ultra Series 2 z wbudowanym procesorem graficznym Intel Arc:

  • Adobe Premiere Pro może wykazywać uszkodzenie w filmie wyjściowym po wykonaniu 8K AV1 Encode.
  • Pugetbench dla DaVinci Resolve Studio V19 może doświadczyć błędów sporadycznie z ustawionym zestawem wstępnym Benchmark.
  • DaVinci Resolve Studio V19.0 może doświadczać błędów sporadycznie podczas renderowania niektórych scenariuszy AI/ML.
  • Topaz Video AI może doświadczyć korupcji podczas eksportowania filmów po użyciu niektórych modeli do usprawnień wideo.
  • Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered (DX11) może doświadczyć sporadycznych wypadków podczas rozgrywki.
  • CyberLink Power Director może odczuwać łzawienie i opóźnienie w oknie podglądu i wyeksportował wideo na niektórych procesorach mobilnych Intel Core Ultra Series 2.
  • Avowed (DX12) może doświadczyć niestabilności aplikacji podczas wyłączania Raya i wykonania ponownego uruchomienia gry.

Znane problemy z oprogramowaniem graficznym Intel

  • Oprogramowanie graficzne Intel może doświadczyć bardzo przerywanej awarii aplikacji podczas nawigacji na stronach lub oknach dialogowych ze względu na podstawowy problem z ramą. Poprawka zostanie udostępniona, gdy WinAppsDK 1.7 będzie dostępny do aktualizacji. Aplikacja może zostać ponownie uruchomiona bez problemu jako obejście.
  • Podczas korzystania z ustawień, preferencji zresetuj opcję wszystkich ustawień w systemie Windows 10 aplikacja może wystąpić z przerywanym awarią. Ustawienia można zresetować z poszczególnych stron bez problemu.
  • Oprogramowanie graficzne Intel może czasem odczuwać pojedynczą awarię aplikacji na pierwszej ponownej zmianie wskaźników w oknie Select Metrics. Nie wpłynie to na późniejsze zastosowanie.
  • Limiter FPS może nie ograniczać FPS z włączonym trybem VSYNC w trybie niskiego opóźnienia.
  • Kontrola profilu nie zawsze zastępuje globalne elementy sterujące.
  • Skalowanie wyświetlania w rozdzielczościach paneli nierodzinnych może spowodować niezamierzone skalowanie.
  • Oprogramowanie graficzne Intel może nie odinstalować całkowicie podczas odinstalowania dzięki programów dodawania lub usuwania.

Tuning wydajności systemu graficznego Intel (beta)

  • Tuning wydajności systemu Intel Graphics jest w tej chwili w wersji beta. W związku z tym wydajność i funkcje mogą zachowywać się nieoczekiwanie. Intel będzie przez cały czas dopracowywać oprogramowanie do strojenia wydajności w przyszłych wydaniach.
  • W scenariuszach MultI-GPU z dwoma urządzeniami zdolnymi do dostrajania wydajności strona strojenia wydajności może próbować zastosować zmiany do jednego lub większej liczby urządzeń jednocześnie niż indywidualnie w oparciu o selektor GPU.



Source link

Idź do oryginalnego materiału