Dzisiaj taki przykład styranego na maxa roweru.
Rower użytkowany dzień w dzień od roku, praktycznie bez serwisowania, co skutkowało niestety kompletną degradacją osprzętu....
W skrócie do wymiany...
Łańcuch, spinka, kaseta, mniejszy blat w korbie, linki przerzutki, pancerze przerzutek, linki i pancerze hamulcowe, klocki hamulcowe, owijka, opony..tylna dziurawa z wystająca dętką, Koło przód do zrobienia bo bardzo luźne szprychy są, klocki hamulcowe, wkład suportu..... no i hak
No i koszty są spore i trzeba się liczyć z tym.
Fajny rowerek jak był nowy i po pełnym serwisie będzie wyglądał jak nowy .... no może oprócz otarć ramy czego nie dopilnował właściciel, a wystarczyło nakleić osłony z folii.
Co mogę doradzić..... warto utrzymywać napęd czysty a zużywające się części wymieniać wcześniej niż to jest za późno już.














Sklep i serwis rowerowy