Gravel Kross Esker 2.0 zużyty po roku od zakupu

velotech-pl.blogspot.com 2 miesięcy temu

Dzisiaj taki przykład styranego na maxa roweru.

Rower użytkowany dzień w dzień od roku, praktycznie bez serwisowania, co skutkowało niestety kompletną degradacją osprzętu....

W skrócie do wymiany...

Łańcuch, spinka, kaseta, mniejszy blat w korbie, linki przerzutki, pancerze przerzutek, linki i pancerze hamulcowe, klocki hamulcowe, owijka, opony..tylna dziurawa z wystająca dętką, Koło przód do zrobienia bo bardzo luźne szprychy są, klocki hamulcowe, wkład suportu..... no i hak

No i koszty są spore i trzeba się liczyć z tym.

Fajny rowerek jak był nowy i po pełnym serwisie będzie wyglądał jak nowy .... no może oprócz otarć ramy czego nie dopilnował właściciel, a wystarczyło nakleić osłony z folii.

Co mogę doradzić..... warto utrzymywać napęd czysty a zużywające się części wymieniać wcześniej niż to jest za późno już.















Spike

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604 w godz 12 - 19.oo



Idź do oryginalnego materiału