Google nie skończył z kryzysem tożsamości w Portfelu/Pay (porzucenie APK)

prawica.net 2 dni temu

Edgar Cervantes / Android AuthorityTL;DR Google rozważa ponowne dodanie marki Google Pay w niektórych obszarach aplikacji Portfel Google. Zmiany te nie są jeszcze wprowadzone, ale udało nam się je aktywować, aby gwałtownie się z nimi zapoznać. Google bada także nowy podział przed opcją „Wszystko inne” podczas dodawania nowych elementów do Portfela Google, dzięki czemu menu będzie się wizualnie wyróżniać. Można śmiało powiedzieć, iż Portfel Google miał kilka kryzysów tożsamości. W 2024 r. firma Google ostatecznie zdecydowała się na tożsamość Portfela Google dla Stanów Zjednoczonych, decydując się na integrację większości funkcji Google Pay z Portfelem Google (chociaż aplikacja Google Pay przez cały czas istnieje na niektórych rynkach światowych). Wydaje się jednak, iż Google nie poszedł dalej, ponieważ wciąż dostrzegamy nowe wskazówki wskazujące, iż branding „Google Pay” może powrócić w aplikacji Portfel Google. Czytasz Wgląd w autorytety historia na temat Android Authority. Odkryć Wgląd w autorytety aby uzyskać bardziej ekskluzywne raporty, przypadki porzucenia aplikacji, wycieki i szczegółowe informacje techniczne, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Porzucenie pakietu APK pomaga przewidzieć funkcje, które mogą pojawić się w usłudze w przyszłości, na podstawie kodu w toku. Możliwe jest jednak, iż takie przewidywane funkcje nie zostaną udostępnione publicznie. Portfel Google w wersji 24.44.695355101 zawiera wskazówki wskazujące, iż Google przez cały czas chce zachować część marki Google Pay w aplikacji, mimo iż marka Pay została wycofana na rzecz marki Portfela w kluczowych regionach, takich jak USA. Google pracuje nad nowy interfejs użytkownika o nazwie kodowej „Jezioro Łabędzie” specjalnie dla marki Google Pay, co jest dziwne, biorąc pod uwagę, iż nie ma już zastosowania w aplikacji Portfel. Udało nam się aktywować nowy interfejs użytkownika, a porównanie z obecnym interfejsem możecie zobaczyć na poniższych zrzutach ekranu:
Portfel Google – aktualny interfejsPortfel Google — nadchodzący interfejs użytkownika z brandingiem Google PayPortfel Google – aktualny interfejsPortfel Google — nadchodzący interfejs użytkownika z brandingiem Google Pay Jak widać, interfejs użytkownika jest zasadniczo taki sam, ale branding „Google Pay” powraca. The Dodaj do Portfela przycisk staje się Dodaća w nagłówku widzimy także markę Google Pay. W menu przełączania kont widzimy Ustawienia Google Pay zamiast Ustawienia portfela. Funkcjonalność pozostaje niezmieniona, więc zmiana dotyczy jedynie brandingu. Ciągi znaków nie omawiają intencji Google stojących za tym testem, więc musimy spekulować. Być może Google nie chce, aby użytkownicy zapomnieli o marce Google Pay, dlatego stara się wyróżnić ją w aplikacji Portfel Google. Może być również tak, iż Google będzie mógł wprowadzić do Portfela Google więcej niegdysiejszych funkcji Google Pay, takich jak płatności peer-to-peer, a branding będzie w tym przypadku jak najbardziej odpowiedni. Może się choćby zdarzyć, iż Google przez cały czas nie wie, jak nazwać swoje rozwiązanie w zakresie płatności i portfela, i rozważa kolejny rebranding (straciliśmy już rachubę, ile razy na tym etapie Google przechodził między płatnościami i portfelem). Tak czy inaczej, będziemy wypatrywać kolejnych wskazówek, które pomogą nam ułożyć tę łamigłówkę. Ta zmiana nie jest w tej chwili dostępna w aplikacji Portfel Google i może, ale nie musi, zostać wdrożona wśród użytkowników w przyszłości. A skoro mowa o zmianach w interfejsie użytkownika, w tej wersji aplikacji Portfel Google wprowadzono również drobne zmiany. The Wszystko inne opcja przy dodawaniu nowej karty do Portfela Google jest teraz oddzielona przegródką od pozostałych opcji.AssembleDebug / Android AuthorityWygląda to lepiej i dodaje element wizualnego wyróżnienia. Nie jest to znacząca zmiana, ale oddziela potencjalnie przydatne karty od zdjęć różnych przedmiotów. Ta zmiana obowiązuje użytkowników w tej wersji aplikacji. Co sądzisz o tych zmianach w interfejsie użytkownika? Czy Google powinien powrócić do marki Google Pay? Daj nam znać w komentarzach poniżej!
Masz wskazówkę? Porozmawiaj z nami! Wyślij e-mail do naszych pracowników na adres [email protected]. Możesz zachować anonimowość lub uzyskać uznanie za informacje, to Twój wybór.Komentarze

Idź do oryginalnego materiału