Garmin ma nowe poprawki dla „Blue Triangle of Death” na smartwatchach

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Garmin ma udostępniane nowe sposoby Aby naprawić smartwatche, które utknęły na „Niebieski trójkąt śmierci”Błąd rozruchu, który powstrzymuje właścicieli od korzystania z ich zegarków. Kroki mogą ponownie działać więcej zegarków – ale niektóre modele stracą dane w tym procesie.

Nadal nie ma wyjaśnienia, co powoduje problem, ale wielu użytkowników, w tym zgłaszający i omawiający problem na temat R/Garmin SubredditPodejrzewaj, iż jest to związane z korzystaniem z działań na ich zegarkach Garmin, które obejmują jego funkcjonalność GPS.

Firma udostępniła wczoraj wiadomość na swojej stronie Centrum Wsparcia Garmin, sugerując, iż użytkownicy mogą potencjalnie rozwiązać problem, resetując swoje urządzenia (naciskając i trzymając przycisk zasilania, dopóki nie zniknie), ale od tego czasu zaktualizowała tę stronę o więcej informacji. Dla osób z urządzeniami, które z powodzeniem powtórzyły się ponownie po resetowaniu, firma zaleca teraz synchronizację go z aplikacją „Garmin Connect w telefonie lub za pośrednictwem Garmin Express na komputerze osobistym”, aby „rozwiązać i zapobiec ponownym wystąpieniu problemu”.

Dla użytkowników, których urządzenia przez cały czas nie uruchomiły się po ekranu startowym po zresetowaniu, Garmin oferuje teraz dodatkowe kroki różniące się między dotkniętymi modelami. W przypadku zegarków w Epix, Fenix, Instynct, Descent i Enduro, Garmin twierdzi, iż problem z ekranem rozruchowym można rozwiązać, wymuszając ponowne uruchomienie, podczas gdy urządzenia są podłączone do komputera lub komputera Mac z zainstalowanym oprogramowaniem Garmin Express. „Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien normalnie uruchamiać się. ”

Garmin ostrzega również, iż reset fabryczny spowoduje utratę danych, w tym portfel Garmin

Dla użytkowników zegarków w linie Garmin, Vivoaction, Venu i Podejście Golf, firma twierdzi, iż konieczne będzie pełne resetowanie fabryki urządzenia, co obejmuje określoną serię nacisków przycisków. Jednak Garmin ostrzega również, iż resetowanie fabryki spowoduje utratę danych, w tym portfel Garmin, podłącz treści IQ, takie jak twarze zegarka i aplikacje, które zostały pobrane, dane baterii nadwozia i dostosowane pola danych.

Problem wpływa również na komputery rowerowe Garmina. Firma sugeruje podłączenie tych urządzeń z komputerem Windows i manualne lokalizowanie i usuwanie pliku cpe.bin. jeżeli to nie rozwiązuje problemu, zamiast tego potrzebne będzie „resetowanie głównego”, co wymaga ponownego sparowania urządzenia ze telefonem.

The Verge skontaktował się z Garminem w celu uzyskania dodatkowych komentarzy na temat tego, co spowodowało ten problem i sugerowane poprawki.



Source link

Idź do oryginalnego materiału