Wydarzenie polskiego oddziału japońskiej firmy skupiało się na nowościach produktowych, które z powodzeniem można wykorzystać zarówno w środowisku biznesowym, jak i w sektorze publicznym.
W minionym tygodniu Epson Polska zaprosiła swoich partnerów biznesowych i instytucjonalnych na wyjątkowe spotkanie w przestrzeni Cicha 23 w Markach. W otoczeniu natury goście mieli okazję zobaczyć najnowsze rozwiązania producenta, poznać ich możliwości w praktyce oraz wymienić doświadczenia z ekspertami.
Wśród premierowych i kluczowych produktów zaprezentowano m.in. drukarki biznesowe A3 z serii AM-C – w tym modele AM-C550Z i AM-C8101RD3TWFC, urządzenia do druku etykiet ColorWorks C4000 i C6000, kompaktowe skanery z nowością DS-1760WN, wielkoformatowe rozwiązania graficzne SureColor T5700D, a także projektory dla biznesu i edukacji, jak EB-L635SU, EB-L695SE czy EB-PQ2220B. Nie zabrakło również prezentacji robotów przemysłowych Epson, które coraz śmielej wkraczają do polskich firm.
Spotkanie otworzyła Dagmara Pomirska, National Sales Manager Epson Polska, podkreślając znaczenie innowacyjności, współpracy i zrównoważonego rozwoju. W wydarzeniu uczestniczyli także goście z centrali Epson Europe – Flavio Attramini i Michael Nicolaidis – którzy przedstawili inspirujące prezentacje na temat przyszłości technologii druku i obrazowania.
Jak zapowiedzieli organizatorzy, to dopiero początek cyklu spotkań, które Epson planuje kontynuować w kolejnych miesiącach. To wydaje się naprawdę dobrym pomysłem – na podstawie suchej, „katalogowej” specyfikacji urządzeń, odbiorcy końcowemu nie zawsze rysuje się realny obraz możliwości. Prezentacja na żywo to zupełnie inne doświadczenie, a przy tym okazja do poznania ludzi, którzy stoją za biznesem.