Do 2500 zł zwrotu na konto przy zakupie produktów Sony. TV, soundbary, słuchawki – akcja dobiega końca!

1 miesiąc temu
W sklepie scentre.pl trwa jeszcze kusząca akcja cashback, w ramach której możemy odzyskać na konto choćby 2 500 złotych! Warunek? Zakup jednego z produktów zaprojektowanych z myślą o środowisku. Do wyboru mamy telewizory, soundbar, słuchawki i aparaty. Ile można oszczędzić i do kiedy?


Dobiega końca promocja cashback na produkty Sony zaprojektowane z myślą o środowisku! Duży zwrot na konto
Sklep scentre.pl kontynuuje promocję, dzięki której kupując jeden z produktów marki Sony możemy uzyskać cashback w kwocie aż do 2 500 złotych! Objęte akcją produkty zostały zaprojektowane i wyprodukowane tak, żeby ograniczyć swój wpływ na środowisko. Zwrot na konto uzyskamy kupując telewizory X90L i X95L, soundbar HT-S2000, słuchawki WH-1000XM5 i WF-1000XM5, a także aparaty do vlogowania: ZV-1 i ZV-E1. Akcja potrwa jeszcze tylko do 31 marca!
Sony założyło sobie oraz kupującym następujący cen: wspólne posadzenie 1ha różnorodnego lasu! 1% ze sprzedaży wszystkich produktów biorących udział w akcji będzie w związku z tym przekazany Fundacji „Las na Zawsze".

Wybrane produkty biorące udział w akcji w sklepie scentre.pl:


Dostępność produktu w promocji
scentre.pl


Telewizor Sony BRAVIA X90L 55" (2023)
5 349 zł (cashback 350 zł)


Telewizor Sony BRAVIA X95L 65" (2023)
9 049 zł (cashback 850 zł)


Soundbar Sony HT-S2000 (2023)
1 699 zł (cashback 150 zł)


Słuchawki bezprzewodowe Sony WH-1000XM5B (2023)
1 699 zł (cashback 200 zł)


Aparat do vlogowania Sony ZV-1F
2 575 zł (cashback 250 zł)


Wszystkie produkty Sony biorące udział w akcji „Cashback Sony 2024 | Zwrot na konto” można sprawdzić w tym miejscu lub po kliknięciu w któryś z banerów.

W jaki sposób skorzystać z promocji? Sklep scentre.pl wyjaśnia cały proces w kilku prostych krokach:

Promocja „Cashback Sony 2024 | Zwrot na konto” obowiązuje od 4.03–31.03.2024 r., w sklepie internetowym www.scentre.pl. Ceny i dostępność modeli promocyjnych mogą się różnić w poszczególnych salonach Sony Centre.
Kluczowym przesłaniem promocji Sony jest dbanie o środowisko, a konkretnie ograniczenie wpływu na nie. Celem jest osiągnięcie zerowego śladu środowiskowego w całym cyklu życia produktu do 2050 roku, wobec tego producent stopniowo wprowadza rozwiązania, które mają im zapewnić osiągnięcie tego celu. Na przykładzie objętych trwającą akcją produktów można wyróżnić ich następujące cechy:
W telewizorach X90L i X95L:
Idź do oryginalnego materiału