Czy wszystkie marki się upodabniają?

2 lat temu
Bezszeryfowe fonty w logotypach, opływowe ramki telefonów z dziurką na przedni aparat pośrodku górnego ekranu czy samochody wystylizowane na SUV-y. Choć w tej chwili istnieje więcej marek niż kiedykolwiek, to ich produkty, jak i one same zdają się prawdziwym atakiem klonów. Jednak czy na pewno? Fot: www_slon_pics, Pixabay
Wojny marek: część II – Atak Klonów
Choć w polskojęzycznym internecie nie ma o tym za wiele treści, to już na zachodzie nieraz natkniemy się na artykuły takie jak: „dlaczego wszystkie telefony wyglądają tak samo?”, „czemu wszystkie samochody są identyczne?”, „po co wszystkie marki zmieniają loga na bezszeryfowe fonty?” itd., itp.
Nawet jeżeli nie jako marketer, to z pewnością jako konsument zauważyłeś, iż zwłaszcza pod koniec lat 10. XXI wieku wzmocnił się trend tworzenia bardzo zbliżonych wizualnie i funkcyjnie produktów czy minimalistycznych rebrandingów. Idealnym przykładem takiego upodabniania się marek jest rynek laptopów gamingowych.
W 2011 r. pojawił...
Idź do oryginalnego materiału