Autor: Robert Niczewski – Współautor książek: Product placement. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej oraz Celebryci w ataku. Celebrity Effect w komunikacji. Niezależny konsultant PR, od 2011 prowadzi Bellini Market Research, specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym na rynkach finansowych. Wcześniej doradca zarządu ds. PR…
- Strona główna
- Technologie
- Czy rozwój AI zmieni obraz mediów przyszłości?
Powiązane
Ile trwa pozycjonowanie sklepów?
3 godzin temu
Nowa opcja w mObywatel. Chodzi o bezpieczeństwo dzieci
4 godzin temu
Szef Sony: porażka Concord stanowi dla nas cenną lekcję
6 godzin temu
Lian Li ma nową obudowę. Kosztuje tyle co cały komputer
7 godzin temu
ICloud: Notatki mogą nagle zniknąć z iPhone’a
7 godzin temu
Polecane
Czy Polonez to klasyk?
50 minut temu
Ciężarówka staranowała 11 aut w Pomorskiem
3 godzin temu