W świecie marketingu mobilnego, SMS-y przez lata były jednym z najbardziej popularnych narzędzi do komunikacji z klientami i co ciekawe, wciąż są. Ich prostota i skuteczność w przekazywaniu krótkich, bezpośrednich komunikatów przyczyniły się do ich szerokiego zastosowania w kampaniach reklamowych. Jednakże, jak wskazują najnowsze badania przeprowadzone przez Międzynarodowy Instytut Mobile & Digital Marketingu we współpracy z AFA MEDIA na przełomie sierpnia i września 2024 roku, rynek zaczyna ewoluować w kierunku bardziej zaawansowanych […]
Co zamiast SMS-ów w kampaniach reklamowych? Przyszłość należy do Push APP
gomobi.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: Push APP
- Strona główna
- Technologie
- Co zamiast SMS-ów w kampaniach reklamowych? Przyszłość należy do Push APP
Powiązane
Chcą uczyć AI, czym jest moralność. Cóż, powodzenia
1 godzina temu
Ostrzeżenie CERT Orange. Apel do miłośników Apple'a
3 godzin temu
Polecane
Widzisz nowy samochód na takich tablicach? Lepiej uważaj
1 godzina temu
Siedem rund MPRC w okresie 2025
1 godzina temu
Czy można zepsuć skrzynię biegów?
2 godzin temu
Kalendarz WSMP 2025: powrót na znany tor
2 godzin temu
Czy trzeba mieć lusterko wsteczne w samochodzie?
2 godzin temu