W świecie marketingu mobilnego, SMS-y przez lata były jednym z najbardziej popularnych narzędzi do komunikacji z klientami i co ciekawe, wciąż są. Ich prostota i skuteczność w przekazywaniu krótkich, bezpośrednich komunikatów przyczyniły się do ich szerokiego zastosowania w kampaniach reklamowych. Jednakże, jak wskazują najnowsze badania przeprowadzone przez Międzynarodowy Instytut Mobile & Digital Marketingu we współpracy z AFA MEDIA na przełomie sierpnia i września 2024 roku, rynek zaczyna ewoluować w kierunku bardziej zaawansowanych […]
Co zamiast SMS-ów w kampaniach reklamowych? Przyszłość należy do Push APP
gomobi.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: Push APP
- Strona główna
- Technologie
- Co zamiast SMS-ów w kampaniach reklamowych? Przyszłość należy do Push APP
Powiązane
Chomik zasilany energią słoneczną. To nie żart
2 godzin temu
Logowanie do ZUS. Zmiana dla klientów PKO BP
2 godzin temu
Nowa funkcja WhatsApp w końcu polepsza organizację
3 godzin temu
Apple wspiera ofiary powodzi w Hiszpanii
3 godzin temu
Polecane
Kubica z szóstego rzędu w Bahrajnie
1 godzina temu
Zespół Kubicy w drugiej dziesiątce
1 godzina temu
Czy w kole zapasowym jest czujnik ciśnienia?
1 godzina temu
Plotki potwierdzone. Verstappen doczekał się kary
2 godzin temu