Zrobiło się cieplutko i jak widać wylazły zimowe ludki na rowery.......a rowery jak rowery, zamiast je zrobić w zimie, która był bardzo lekka to czekali na ostatnią chwile.
No cóż taka mentalność, nie do zreorganizowania.
Wracamy na serwis, zaczynamy od czego sezon ? od standardu, full serwis wymiana napędu w całości i systemu hamulcowego.
Zestaw napędowy to mechanizm korbowy, przerzutka przód, pakiet, łańcuch , spinka i kaseta lub wolnobieg.
Do tego dochodzą 2 linki przerzutki z pancerzami, 2 linki hamulcowe z pancerzami, fajkami, komplet nowych klocków na koła.
To praktycznie robię na serwisie dzień w dzień.
W tym roku staram się nie stosować już najtańszego łańcucha HG 40 zastępując go HG 71, a także zastosować wkład suportu lepszej klasy z miskami alu i dodatkowych uszczelnieniem i lepszymi łożyskami niż tanie Neco.
To są zmiany dla klienta na plus
To wszystko już jest zastosowane w poniższym rowerze.
Jednocześnie zmieniono w napędzie korbe z dużych 48 blatów trekingowych na 42 mtb, mniejsze, dzięki czemu rower zyskał na lepszym dopasowaniu biegów do zakładanego stylu jazdy użytkownika - jazdy z dzieciakami do pasku itd.....
Wszystko aby klient był bardziej zadowolony niż był wcześniej.
No i tak było......











Nowe korby mają swoją osłonę, stare osłony brzydkie usunięte, ale nie umniejszyło to funkcjonalności, a choćby rower zgrabniej się prezentuje.
Rower pojechał bo rodzina go potrzebowałą na jutro, niedziela piękna pogoda, wycieczka gwarantowana.
Zapraszam na serwis.
Można wcześniej rezerwować terminy na telefon.
Szybki serwis 8-24h.
Spike😎
Sklep i serwis rowerowy