Ludzie w Call Center staną się niepotrzebni? Czy chatboty całkowicie zastąpią żywych pracowników? K Krithivasan – szef działu IT w firmie technologicznej TATA w wywiadzie dla Financial Times powiedział parę słów na temat przyszłości w branży podając za przykład tereny Indii i Flipin.
Call Center przejdzie do lamusa przez AI? Krithivasan, szef IT w firmie TATA mówi o przyszłości branży
1 tydzień temu
- Strona główna
- Technologie
- Call Center przejdzie do lamusa przez AI? Krithivasan, szef IT w firmie TATA mówi o przyszłości branży
Powiązane
Nowy smartwatch Amazfit zapewnia przyzwoity czas pracy
2 godzin temu
Instagram z nowościami, które spodobają się użytkownikom
5 godzin temu
Polecane
Ricciardo uciszył swoich krytyków
1 godzina temu
Karambol na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia
2 godzin temu
Bonato wygrywa po raz drugi
2 godzin temu
Przekroczyłem limit punktów karnych. Co teraz?
3 godzin temu