Blue Billboard, największy niezależny dostawca reklam DooH w południowo-wschodniej Anglii, wybrał Xibo Digital Signage i profesjonalne wyświetlacze Sony BRAVIA do dostarczania Digital Signage w swojej szerokiej sieci wyświetlaczy w Surrey. Współpracując z Xibo i Sony, Blue Billboard stał się pierwszym globalnym klientem, który wdrożył nowy interfejs Sony Cloud API i Zero Tough Provisioning (ZTP ) z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu można gwałtownie i łatwo wdrożyć, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią signage.
Gdy sieć Digital Signage Blue Billboard zaczęła rosnąć w tempie wykładniczym, zidentyfikowano potrzebę zwiększenia kontroli nad wyświetlaczami po ich wdrożeniu na miejscu. Konserwacja sieci stawała się kosztowna i czasochłonna, ponieważ wymagała wizyt na miejscu w celu przeprowadzenia prostych zmian. Firma korzystała z wyświetlaczy z systemem Android i niezależnego sprzętu do odtwarzania multimediów, ale wraz z rozwojem sieci kluczowym wymogiem stała się łatwa instalacja i zarządzanie. Niekorzystny wpływ na SLA miał również czas pracy, ponieważ awarie nie mogły być gwałtownie rozwiązywane zdalnie. To właśnie wtedy Blue Billboard zaczął przyglądać się wyświetlaczom nie tylko z funkcjami system-on-a-chip, ale także ze zdalnym zarządzaniem urządzeniami i bezdotykowym udostępnianiem.
Blue Billboard korzysta z systemu Digital Signage Xibo od początku działalności w 2020 roku. W swojej sieci używała również monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA. W tamtym czasie nie było jednak natywnej integracji między rozwiązaniem Sony System-on-Chip a Xibo.
W 2024 r. lokalna rada w Surrey zleciła firmie Blue Billboard wdrożenie 25-ekranowej sieci reklamowej DooH. Instalacja ta stała się dla Blue Billboard doskonałą okazją do wdrożenia monitorów Sony BRAVIA 65BZ35L i 55BZ35L z systemem na chipie przy użyciu nowej integracji Xibo i Sony ZTP.
„Cieszymy się, iż możemy przedstawić pierwsze globalne wdrożenia naszych najnowocześniejszych rozwiązań Cloud API i Zero-Touch Provisioning. Narzędzia te nie tylko usprawniają zarządzanie urządzeniami w chmurze, ale także rewolucjonizują wdrażanie ekranów na dużą skalę i instalacje aplikacji partnerskich dzięki prostego skanowania kodu QR. Nasze rozwiązania przekształcają branżę profesjonalnych wyświetlaczy, usprawniając pracę partnerów CMS i integratorów systemów”. mówi Yigit Erol, B2B Partner Development Manager, Sony Europe.
Blue Billboard wybrał Xibo i Sony jako swoich dostawców rozwiązań Digital Signage ze względu na dostępną ekonomiczną i szybką skalowalność, możliwości zdalnego zarządzania urządzeniami i ZTP. Firma współpracowała z dostawcą rozwiązań dla handlu detalicznego, firmą Theravada, w celu zaprojektowania i zainstalowania niestandardowej infrastruktury wymaganej w projekcie, w tym obramowań i totemów.
„Jestem pod wrażeniem tego, jak prosty był proces konfiguracji i wdrażania nowych wyświetlaczy” – mówi Justin Howard, dyrektor techniczny Blue Billboard. „Bezdotykowa konfiguracja eliminuje kilka etapów, a funkcjonalność stale się poprawia”.
Przejście na urządzenia Sony Bravia SoC z integracją ZTP za pośrednictwem Xibo umożliwiło Blue Billboard szybsze wdrażanie większej liczby ekranów niż wcześniej, umożliwiając szybkie skalowanie sieci DooH i zapewniając wzrost przychodów. Blue Billboard był w stanie gwałtownie i wydajnie udostępniać urządzenia, zdalnie nimi zarządzać oraz poprawić ogólny czas pracy i niezawodność sieci.
„Sony i Xibo wspólnie dostarczają wysokiej jakości rozwiązania Digital Signage i digital out of home, które każda firma powinna rozważyć przy modernizacji lub skalowaniu swojej sieci”, kontynuuje Justin.
Więcej informacji o profesjonalnych monitorach BRAVIA Sony można znaleźć na stronie pro.sony.
Pełne studium przypadku Blue Billboard można znaleźć na stronie Xibo.
foto, źródło. Sony