Bank Pocztowy z istotną zmianą. To koniec dzwonienia na infolinię

1 miesiąc temu

Bank Pocztowy poinformował o wprowadzeniu zupełnie nowego rozwiązania. Ucieszą się z jego obecności wszyscy właściciele rachunków. Od kilku dni mogą oni samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej. dzięki prostego formularza online ustawią świeże hasło w zaledwie kilka minut. Zniknie więc konieczność nawiązywania połączenia z infolinią lub udawania się do fizycznej placówki.

Bank Pocztowy ułatwia życie swoim klientom

Bankowość w naszym kraju rozwija się naprawdę dynamicznie. Dopiero co mBank wprowadził zauważalne zmiany jeżeli chodzi o sposób działania przelewów internetowych. Credit Agricole natomiast postanowił ulepszyć swoją aplikację mobilną. Wykorzystają ją również osoby nieposiadające osobistego rachunku – to bardzo dobra wiadomość dla m.in. klientów korzystających z tamtejszej oferty kredytowej.

  • Sprawdź także: Revolut postawi własne bankomaty i zaoferuje kredyt hipoteczny

Bank Pocztowy postanowił usprawnić życie wielu konsumentom. Mowa o implementacji opcji samodzielnego odzyskania hasła do bankowości internetowej. Problemu nie będzie też stanowić proces zmiany hasła. Do tej pory podmiot wymagał kontaktu z infolinią lub odwiedzin w placówce bankowej. Od kilku dni ten stan rzeczy uległ drastycznej zmianie. Wystarczy bowiem wypełnić krótki formularz na stronie logowania.

Źródło zdjęcia: Bank Pocztowy

Przedstawiciele banku dają znać, iż każdego dnia pracownicy otrzymywali około 400 zgłoszeń dotyczących wyżej wspomnianych kwestii. Zaimplementowane zmiany pozwalają oszczędzić przede wszystkim czas, a także nerwy. Przy okazji mamy do czynienia z wykonaniem kolejnego kroku w stronę przeprowadzenia pełnej cyfryzacji przedsiębiorstwa, choć oczywiście do zrealizowania wszystkich planów pozostała długa droga.

Jak przebiega cały proces?

Jeśli będziecie chcieli odzyskać dostęp do bankowości internetowej, to specjalny formularz znajdziecie pod oknem do wpisywania danych dostępowych. Niezbędne okaże się istnienie aktualnych danych kontaktowych i osobowych (adres e-mail, numer telefonu, numer dowodu) w bankowej kartotece. Cały proces ma zajmować nie dłużej niż trzy minuty i być prosty, a także intuicyjny.

Pierwszym krokiem jest podanie numeru NIK – gdy ten zostanie zweryfikowany przez system, to klient przeniesiony zostanie do kolejnego etapu. Ten polega na wpisaniu adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego. Potem trzeba zatwierdzić te dane otrzymanym kodem. Następnie trzeba odpowiedzieć na 5 pytań dotyczących posiadanych produktów w banku. Na koniec potwierdzamy te informacje otrzymanym w wiadomości SMS kodem. Finalnym krokiem jest wprowadzenie jednorazowego hasła do bankowości.

  • Przeczytaj również: Alior Bank stawia na dzieci. Nowa aplikacja już działa

Trzeba przyznać, iż tego typu zmiana to istny gamechanger. jeżeli kiedykolwiek mieliście do czynienia z jakąkolwiek infolinią, to doskonale wiecie, iż trudno mówić o przesadnie przyjemnym doświadczeniu.

Źródło: Bank Pocztowy / Zdjęcie otwierające: Bank Pocztowy, unsplash.com (@christinhumephoto)

Bank Pocztowybankibankowość
Idź do oryginalnego materiału