Bank Pekao z odświeżoną stroną internetową. Co na to klienci?

2 miesięcy temu

Bank Pekao zaoferował swoim klientom całkowicie nową stronę internetową. Zadbano o odświeżenie praktycznie każdego elementu interfejsu. Nowocześniej prezentują się dowolne sekcje, natomiast menu jest teraz znacznie bardziej intuicyjne. Trudno też nie wspomnieć o ułatwionej nawigacji, dzięki czemu internauci szybciej znajdą interesujące ich funkcjonalności.

Bank Pekao nie chce odstawać od konkurencji

Estetyka ma ogromny wpływ na nasze wybory. Preferujemy usługi nowoczesne, a także takie wyróżniające się na tle innych. Raczej nikt nie skorzystałby z oferty banku, którego aplikacja i strona internetowa wyglądają niczym wyciągnięte z początku XXI wieku. Dlatego też regularnie dochodzi do wprowadzania zmian mających na celu utrzymanie uwagi konsumenta oraz przyciągnięcie zupełnie nowych osób – ciągła stagnacja niestety nie prowadzi do niczego dobrego i Bank Pekao zdaje się mieć tego świadomość.

  • Sprawdź także: Kredyt hipoteczny online? Kolejny bank chce dokonać przełomu

Bank Pekao zaskoczył swoich klientów opublikowaniem przeprojektowanej wersji swojej witryny internetowej. jeżeli zajrzycie na pekao.com.pl, to Waszym oczom ukaże się odmieniona strona główna, a także uproszczony sposób nawigacji – zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach. Dokładnie tak, całość nareszcie działa na telefonach zgodnie z oczekiwaniami.

Źródło zdjęcia: pekao.com.pl

Przedstawiciele banku dają przede wszystkim znać o wprowadzeniu nowego wyglądu stron, lepszej czytelności elementów, jasnej architektury informacji, przejrzystych sekcji, a także kolejnych miejsc promujących ofertę. Witryna jest ponadto wypełniona detalami nawiązującymi do logo, co ma na celu wzmocnienie brandingu marki. Zadbano również o wyrazistą i spójną typografię.

Portal wygląda też lepiej na urządzeniach mobilnych

Na wspomnianą „intuicyjną nawigację” składa się sporo elementów. Mowa chociażby o podziale menu głównego na sekcje klienckie i część ogólną (zakładki tematyczne związane z bankiem). Zaimplementowano też dodatkowe menu ofertowe pozwalające na przejście do wniosków online dzięki pojedynczego kliknięcia. Internauci mogą ponadto wykorzystać menu podręczne, gdzie znajdą dane kontaktowe, wyszukiwarkę oddziałów, jak i notowania kursów walut.

Źródło zdjęcia: pekao.com.pl

Nie zapomniano oczywiście o urządzeniach mobilnych – tam ulepszono sposób prezentowania treści oraz wdrożono przejrzyste menu portalu, a także wygodną opcję logowania. Bank Pekao jest przekonany, iż podjęte decyzje pozytywnie wpłyną na ogólne doświadczenia klientów. Zapowiedziano również szereg kolejnych usprawnień, ale nie podano jeszcze żadnych szczegółów.

PeoPay (Android) – pobierz aplikację banku z naszej bazy danych

Jeśli jesteście klientami Banku Pekao, to koniecznie dajcie znać co sądzicie o zaimplementowanych zmianach. Uważacie je za korzystne czy może preferowaliście poprzednią odsłonę strony internetowej?

Źródło: Bank Pekao / Zdjęcie otwierające: Bank Pekao

bankibankowość
Idź do oryginalnego materiału